Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

:smile:

Is dat omdat het in Roermond Is, of zit het hem in het outlet stuk? Ik vermoed dat laatste, want de ambiance en het publiek zijn zeker redenen om niet naar Batavia stad te willen, om een zijstraat te noemen.

Overigens heeft @T1meout keihard gelijk, “boutique” is de facto geen Nederlands woord. Helaas. Hoe “Kids” dat wel is geworden is mij een totaal raadsel, blijkbaar werken er ook plebejers bij de taalunie, of hebben ze geen ruggegraat.

Nu hoor ik de oplettende burger denken “maar, het is toch ruggengraat?”. Dat moge officeel zo zijn, maar ik vind pannenkoek en ruggengraat logische faux pas.

Die koeken worden maar in één pan gebakken, en die graten ondersteunen elk maar één rug.

16 likes

Hear hear !

Ik schrijf ook boutique, net zoals ik cadeau schrijf en portemonnaie. En ik draag een Rolex met roze plaat.:scream: Heerlijk, om niet te doen wat ‘iedereen’ doet. :grinning:

4 likes

Hé, qua stijltje zitten we op één lijn in dat opzicht. Maar dingen zijn zoals ze zijn. :grin:

3 likes

Op Zalando Lounge vandaag Invicta voor heel weinig


Orvieto, Tuscany, ITALIA. 12-08-2022

Fijn, nu kunnen we in 2 topics de aanbiedingen bijhouden. Of is een koopje iets anders als een aanbieding, mmmm.

2 likes

Is dit niet het topic dat zonder uitleg verdwenen was na een aanbieding van De Bijenkorf :thinking:

Nee, dit is het gewone aanbiedingen-topic, maar Jur heeft er wat oude berichten uit een (oud) Koopjestopic tussen geplakt. (Zie bericht 96 voor recente aanbiedingen).

2 likes

https://juwelier-wieser.de/c/sale
De Seiko Alpinist zie ik wel zitten!

3 likes

2 likes

Met aktiecode krijg je er nog 10 procent vanaf.:+1:

2 likes

https://www.jomashop.com/seiko-watch-snkn37.html

1 like

Das een koopje

Zeker ook met de importheffing erbij .

Wat is de actiecode?

Is er soms nog een code voor watchbandits?

AKT1DESCRO. Werkt bij mij.

Werkt (niet) meer vrees ik. Zowel niet op het horloge hierboven als een ander die ik probeerde.