Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Van Hell Amersfoort gaat verbouwen,

helpt u met opruimen?

Binnenkort gaan wij de winkel in Amersfoort verbouwen en uitbreiden. Dat pakken we grondig aan, maar tot die tijd kunt u bij ons terecht voor de scherpste aanbiedingen. Vanaf eind september sluiten we echter even onze deuren, om u daarna met een prachtig nieuw interieur en een heel actueel aanbod weer te kunnen verwelkomen. Maar eerst, wat gaat er met de huidige collectie sieraden en horloges gebeuren? Daar heeft u vast wel een goede bestemming voor!

Sale! Maar dan een uitverkoop waar u lang plezier van hebt - Van Hell Juweliers (vanhell-juweliers.nl)

5 likes

For future reference
Olfert code is AKT1DESCR0
10% korting op nagenoeg alles.

1 like

Klopt maar dat werkt alleen op je ‘eerste bestelling’ dus dan zal je de volgende keer een andere e-mail moeten gebruiken.

Met een nul op het eind. De eerde geposte code bevatte een Ooooo… Die doet het inderdaad niet.

2 likes

Winkel in Amersfoort:

Grand seiko’s met stevige kortingen

https://vanhell-juweliers.nl/product-categorie/verbouwingsopruiming/?min_price=90&max_price=15000&filter_01-merk=grand-seiko

Ook andere merken maar had geen zin om alles door te spitten….

17 likes

Oops, sorry, zie het verschil al niet meer, bij mij vult de code automatisch in.

2 likes

Wilde net posten…Longines ook een paar modellen flink afgeprijst.

1 like

Ja, ze zijn dealer van:
Longines
Omega
Oris
Seiko
Grand Seiko

en nog een hele hoop…

Normaal is er geen stuiver vanaf te krijgen daar… dus grijp je kans :wink:

Ja, de titanium Oris Meistertaucher voor €1850. :+1:

1 like

Someone just did … de Snowflake is al weg zag ik net :open_mouth:

Verbaast me niks…. Gelukkig ben ik op dit moment voorzien, anders zou je snel spijt hebben als het horloge wat je wil voor je neus weg gekocht wordt…

@daffie effe de lente kopen, dan neem ik m over 3 weken over, deal?

1 like

Haha…mooi spul. :grin::ok_hand:

1 like

Had ik die Sbga413 maar niet gezien. Nu spookt hij maar door mijn hoofd :upside_down_face::rofl:

En ik van jou over 6 weken :rofl::ok_hand:

Ben daar 3 jaar geleden geweest en waren toen al geen Omega AD meer, voor wat ze daar misschien nog aan modellen hebben (2 stuks constellation, waarschijnlijk 2de hands) hoef je er niet heen.

Koop jij m?
Mocht hij niet bevallen neem ik m over een paar weken over. Eerst effe wat flippen, maar wil m héél graag.

Fuckers! :rofl:

6 likes

Pff, hoef ik daar ook niet meer over na te denken😕

Ga dan voor de winter variant, dan kan ik die uit mijn hoofd zetten :smiley: