Laat je Grand Seiko zien VII

Het mag nog wat frisser worden om terug leren bandjes te dragen, maar deze voormidag mocht deze toch eindelijk eens om. Zwarte plaat en glimmend bol saffier is een moeilijke combi voor een goede foto, maar bij deze toch een poging :blush:

27 likes

Prachtig horloge, verkleurt deze plaat ook van diepzwart naar matgrijs?

1 like

Klopt, hoewel hij eigenlijk nooit echt diepzwart is. Het meer een donkergrijs met lichte sunburst :blush:

Hier een foto van even terug met de zon erop

En dit is met indirect licht

24 likes

25 likes

Wat een knaller :metal:t3:

1 like

Voor degene die het misschien gemist heeft… Grand Seiko’s met een mooie korting!

8 likes

Jammer dat ze geen 37mm hebben. Of een SBGN003 :star_struck:

Op het teras in Italië hij blijft super mooi

16 likes

Verdomme zeg wat is de SBGN019 gaaf die ze aanbieden :star_struck:


De datum is een totale misser, maar dat moet dan maar :wink:

11 likes

SBGW269

Ik denk dat dat wel went! :wink: En zeker op de foto die je toont, ziet het er wel symmetrisch uit.

1 like

Maar ik doe het niet. Heb de vorige versie van de GMT, dus wat moet ik er ook mee :grin:
En ‘gelukkig’ heb ik van de week geen tijd om daarheen te rijden haha

Kastvorm van die SBGN copy vind ik ook wel minder hoor @lance_explorer


7 likes

Je kan hem overmorgen al binnen hebben en nog 14 dgn aankijken of je hem echt wilt. :wink:

Mooie deals, helaas geen slgh005 of sbgw283 waar ik nu naar zit te kijken.

1 like

Zeg dit nou niet :see_no_evil:

1 like

Dit is toxh een gloednieuw model van GS? Wel héél gaaf

3 likes

Kan er nu niets meer aan doen, staat nu tot in de eeuwigheid op het www.

1 like

Ja klopt, zo rond mei 2021 geïntroduceerd

1 like

Vandaag mag de SBGF017 eens buiten kijken. Het horloge heb ik eerder dit jaar (via HF) mede aangeschaft vanwege het bouwjaar: 2006. Dit is tevens het geboortejaar van mijn zoon die vandaag zijn 16e verjaardag viert :tada:

Uiteraard gaat dit horloge ooit (het juiste moment moet nog nader bepaald worden… :smile:) om zijn pols pronken, tot die tijd geniet ik er van op de spaarzame momenten dat deze buiten komt.

PS. De GS heeft enkele maanden opgeborgen gelegen, zojuist de tijd gecheckt op de wereldklok en welgeteld 1 seconde afwijking :ok_hand:

En nog wat detail foto’s:

26 likes