Staat best prima zeg - had ik niet gedacht.
Blijft een toppertje hoor die White Birch . Heeft het toen nipt verloren van m’n SBGK005, maar het scheelde niet veel. Misschien eens op zoek naar een tweedehandsje
White birch is echt
Staat ook erg mooi op die witte band!
Ik probeerde het voor de gein maar het staat uiteindelijk gewoon best OK. Komt ook doordat die Tropic straps een stuk dikker zijn bij de lugs en dat heeft de White Birch nodig.
Snap ik heel goed hoor. Die staat ook in mijn top 3 van mooiste Grand Seiko’s. Echt een beauty.
Ik ben het Noorden kwijt in deze thread. Welk type is dit? Hij is MOOI!
Het is de SBGW231 en thanks!
Wil gewoon even melden dat het altijd zo vriendelijk er aan toe gaat in dit topic. GS liefhebbers zijn een bepaald slag volk dat ik wel kan waarderen.
Dat was hem weer. Please carry on!
Dat is wat mij een heel terechte vraag, en dat brengt me bij de volgende vraag, die ongetwijfeld eerder is gesteld (en beantwoord), maar die discussie kon ik zou snel niet vinden.
Waarom is er wel een groene categorie “Rolex only”, maar geen categorie “Grand Seiko en King Seiko only”? Ik begrijp best dat daar een precedentwerking vanuit kan gaan voor wat betreft met name Omega en Tudor, maar vermoed dat je daarmee de merken die de meeste berichten opleveren wel hebt gehad. En nee, ik heb hier geen poll van gemaakt want vermoed dat iedereen voor zou stemmen behalve de beheerder(s) van dit machtig mooie forum .
Ik vind het juist prettig dat Rolex apart staat, dan is het negeren makkelijker. Zo in het rood lees ik de interessante topics ipv overal te moeten kijken.
Het liefst kruipt de Grand Seiko eigenaar stilletjes in een hoekje om vervolgens naar het bravoure aan de andere kant van de kroeg te kijken. Denkend aan de tijd dat het plebs zich nog niet bemoeide met GS. Hopelijk blijven we nog wel een beetje in de luwte…
Nu nog een apart Rolex verkoop stuk zodat ik die ellende ook niet meer hoef te zien.
De kutsmoesjes voor verkoop zijn echt om te janken. Zeg gewoon dat je winst wil maken denk ik dan…
Nee joh. We zijn geen Calimero’s
Niemand (okay, bijna…) in NL en BE die Grand Seiko kent hoor. Maak je niet druk
Hier op het forum opeens flink wat zeer plaatselijk momentum voor de lang verfoeide GS duikers. Leuk dat het enthousiasme zo aanstekelijk werkt!