*Leuke (online) aanbieding gezien? GEEN horloges, WEL aanverwante artikelen zoals bandjes, gereedschap etc

Onlangs werd in het topic Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV een vitrinekast gepost. De een vindt dat niet passen, want dat is geen horloge, de ander vindt dat wel nuttig. Om discussie te voorkomen dacht ik laat ik een nieuw topic starten, want ik zie de meerwaarde er wel van in.

Dusss heb je ergens een leuke (online) aanbieding gezien van horlogebandjes, horloge gereedschap, displays, vitrinekasten, onderdelen of wat dan ook: knal m erin :point_down:t2:

9 likes

:beer: :popcorn:

Ik geef het draadje een etmaal. :man_shrugging:

6 likes

Vertel?

Ik vind het een prima idee, maar denk dat het snel einde oefening zal zijn. Het gaat niet over horloges, maar alle randverschijnselen eromheen en voor je het weet heb je aanbiedingen van winkel a met borstels van merk b waar je ook je horloges mee kunt schoonmaken. Ik noem maar iets ter verduidelijking.

Ik ben toevallig wel op zoek naar borstels dus mocht je tips hebben…

1 like

Wat voor borstels?

Omdat het rap naar Off Topic verplaatst gaat worden verwacht ik.

Ik vind hem wel kunnen! Titel iets duidelijker gemaakt en terug in rood.
Als we naar brievenbussleutels gaan verwijzen (omdat daar tenslotte de horlogebandjes mee uit de bus moeten worden gehaald) zien we wel weer verder.

13 likes

Ik weet niet of het de bedoeling is om advertenties op HF te ‘bespreken’.

1 like

Je hebt gelijk. Maar ik word er altijd een beetje verdrietig van .

1 like

Hahaha snap ik! :joy:

ik ben een beetje een doe-het-zelver
displays, (vitrine)kasten en gereedschappen maak ik zelf wel graag :smiley:

Nice! Ik wou dat ik dat ook kon, ben alleen niet zo technisch aangelegd. Mocht je ooit iets kwijt willen of op marktplaats hebben staan, je weet waar je de link kan plaatsen hè :upside_down_face:

1 like

Dus dit topic word een verlengstuk van marktplaats?? Iets aangeboden op marktplaats wil toch niet zeggen dat een aanbieding is in de zins des woords die we er voor gebruiken?

1 like

Nou als iemand horlogegerelareerd te koop ziet staan waarvan hij/zij denkt “nou is misschien wel iets voor een ander forumlid” kan dat toch prima. Of t nou een aanbieding is van een online shop of marktplaats maakt mij niet uit. Althans zo denk ik erover.

Mocht je hier anders over denk ook dikke prima. Maar misschien moet je dan lekker op een ander topic focussen :upside_down_face:

2 likes

Dit is niet constructief.

In dat andere topic zijn marktplaatsaanbiedingen ook niet gewenst, zoals je misschien al gemerkt had. Het heeft ook geen zin om een MP kopie te maken hier. En wanneer is het een aanbieding op MP? Ik zou je beperken tot reguliere online shops met aanbiedingen.

1 like

Je hebt helemaal gelijk, beter me er niet druk over maken en kijken wat er gebeurt. Ben benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen.

1 like

Dit dus…

Ik snap wat je zegt.

Maar het enige wat mijn bedoeling was is om iets constructiefs bij te dragen aan het forum, waar ik zag dat in een ander topic onduidelijkheid ontstond. Meer niet.

Maar jullie zullen gelijk krijgen, want de eerste tig antwoorden zijn in ieder geval geen “online aanbiedingen” :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat komt meestal wel weer goed.

Maar even de forumsponsor in het voetlicht zetten dan:

https://www.horlogebanden.com/UITVERKOOP/

4 likes

:+1: