Ik vind hun IWC pagina wel grappig😁
Ik van de reactie van sommigen hier die vinden dat de korting niet genoeg is.
Kijkend naar de netto adviesprijs van een Hesalite Speedy, is de markt sowieso wel echt gestoord momenteel. Dik 6 mille (is dan al afgeprijsd) is IMO nog 2,5K teveel. Maar OK, mensen blijven toch wel kopen. En alle A-merken hebben besloten de 1 a 2 keer modale klant niet meer te willen.
Hoewel - zag deze draad vanochtend ook, en de voorraad is nog steeds 9. Heb al een 1861 voor destijds 3760 nieuw
Wel jammer dat er weer een goede horlogezaak verdwijnt. Ze zitten ook wel echt op een hele slechte plek, met de Bergweg (praktisch no-go area buiten kantooruren) om de hoek. En geen parkeergelegenheid.
Is dat wel van dezelfde eigenaren? De websites zijn verschillend en ik zie daar ook alleen de contactgegevens van respectievelijk Rotterdam en Den Haag.
Haha ik moest lachen
Hoort dit stiekem niet in Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV
Ik meen te herinneren broers met ieder een zelfstandige winkel, geen zakelijk verband.
Klopt en de broer van de Rotterdamse zaak (Martijn) is een aantal jaren geleden overleden.
Groeten
Rutger
Aha, I ik lees het na opzoeken. Had ik even gemist. In het verleden best nog weleens contact met hem gehad.
Dit dus,… en daarmee ook de service, en voordeeltjes. Nu alles corperate boutique wordt zal er ook geen korting meer zijn. M.a.w. goedkoper dan nu wordt het nooit meer … look who is laughing now…
Sheep & Lemon ben ik bang.
Heb begrepen dat Rotterdam familie is. Ook zelfde soort zaak met veel kwaliteits horloges en uitstekende service.
En de anti-ramkraak-paaltjes, zouden die mogen blijven…?
Zij mag bij ons in de tuin komen staan
Wie koopt snel de Terracotta voor ik iets geks doe…
WELKOM
Sale - Uitverkoop
Dierbare klant,
Gedurende 53 jaar hebben we fantastische momenten beleefd met jullie onze klanten.
Kortingen oplopende tot 70 procent…
Even geduld hebben.
Tuurlijk,
Dan zal er weinig interessants
meer liggen.