Spijtig, top zaak met top service.
Aanbiedingen op alle horlogemerken.
Gedeelte wordt omgebouwd tot Bron BTQ.
Spijtig, top zaak met top service.
Aanbiedingen op alle horlogemerken.
Gedeelte wordt omgebouwd tot Bron BTQ.
Hoop dat Den Haag blijft.
Het interessante vind ik de verklaring op de website:
“De laatste jaren is de juwelierswereld sterk aan het veranderen. Het behoud van je eigen identiteit als juwelier is beetje bij beetje aan het afbrokkelen door eenzijdig opgelegde richtlijnen van grote internationale merken. Het wordt ons steeds moeilijker gemaakt om de goede service die jullie van ons gewend zijn te blijven leveren. Dat heeft ons aan het denken gezet en na rijp beraad hebben we met pijn in ons hart besloten om op het hoogtepunt te stoppen.”
Ze geven nu wel mooie korting op o.a. Omega, Breitling en Bulgari. Wellicht interessant voor degene die op zoek zijn.
Jammer. Goede zaak. Daar in 1999 mijn eerst TAG Heuer aquaracer er gekocht. Fijne mensen.
Ook best bijzonder : Als je bij de Omega Speedmaster Hesalite kijkt zie je staan " 9 op voorraad "…
Dat zal dan ook één van de redenen zijn dat ze stoppen. Ze moeten een batch horloges afnemen en die verkopen. Er is denk ik geen keuze van, ik wil er 3 van die en 6 van deze.
Je kunt ze gewoon per stuk bestellen bij de merken hoor, gaat echt niet in pakketten.
Viel mij ook wel op inderdaad. Ik zat zelf toevallig naar de groene Seamaster te kijken. Met 20% korting wel het overwegen waard. Ze hebben er behoorlijk wat op voorraad!
20% op Tag Heuer is toch de reguliere korting bij de grote AD?
Ik vind het ook wel lafjes ; 20%.
Zal wel verhoogd worden op den duur, anders blijven ze er mee zitten.
Ik word daar toch een beetje droef van.
Wat overblijft zal gewoon naar Den Haag gaan lijkt me? Maar met wat babbelen wellicht wel wat meer te doen?
Het is geen keten dus denk het niet.
Eigenlijk zouden beide van Willegens geen Omega AD meer zijn per afgelopen januari (samen met de andere kleine AD’s zoals Ace) maar daar is wat vertraging in gekomen.
Juwelier stopt ermee = feeding frenzy
Ik vind hun IWC pagina wel grappig😁
Ik van de reactie van sommigen hier die vinden dat de korting niet genoeg is.
Kijkend naar de netto adviesprijs van een Hesalite Speedy, is de markt sowieso wel echt gestoord momenteel. Dik 6 mille (is dan al afgeprijsd) is IMO nog 2,5K teveel. Maar OK, mensen blijven toch wel kopen. En alle A-merken hebben besloten de 1 a 2 keer modale klant niet meer te willen.
Hoewel - zag deze draad vanochtend ook, en de voorraad is nog steeds 9. Heb al een 1861 voor destijds 3760 nieuw
Wel jammer dat er weer een goede horlogezaak verdwijnt. Ze zitten ook wel echt op een hele slechte plek, met de Bergweg (praktisch no-go area buiten kantooruren) om de hoek. En geen parkeergelegenheid.