van Willegen Rotterdam gaat stoppen

Is dat wel van dezelfde eigenaren? De websites zijn verschillend en ik zie daar ook alleen de contactgegevens van respectievelijk Rotterdam en Den Haag.

Haha ik moest lachen :rofl:

Hoort dit stiekem niet in Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

3 likes

Ik meen te herinneren broers met ieder een zelfstandige winkel, geen zakelijk verband.

1 like

Klopt en de broer van de Rotterdamse zaak (Martijn) is een aantal jaren geleden overleden.

Groeten
Rutger

1 like

Aha, I ik lees het na opzoeken. Had ik even gemist. In het verleden best nog weleens contact met hem gehad.

Dit dus,… en daarmee ook de service, en voordeeltjes. Nu alles corperate boutique wordt zal er ook geen korting meer zijn. M.a.w. goedkoper dan nu wordt het nooit meer … look who is laughing now…

5 likes

Sheep & Lemon ben ik bang.

2 likes

Heb begrepen dat Rotterdam familie is. Ook zelfde soort zaak met veel kwaliteits horloges en uitstekende service.

1 like

:flushed:

De prachtige IWC gevelklok is al verdwenen inmiddels.

Trieste aanblik nu…

3 likes

Gelukkig hangt het GROLSCH bord er nog wél

10 likes

En de anti-ramkraak-paaltjes, zouden die mogen blijven…?

2 likes

Zij mag bij ons in de tuin komen staan :rofl:

2 likes

Wie koopt snel de Terracotta voor ik iets geks doe…

WELKOM

Sale - Uitverkoop

Dierbare klant,

Gedurende 53 jaar hebben we fantastische momenten beleefd met jullie onze klanten.

https://www.juwelier.nu/

Kortingen oplopende tot 70 procent…

Even geduld hebben.

2 likes

Tuurlijk,

Dan zal er weinig interessants
meer liggen.
:clown_face:

Ik zat even te kijken bij de horloges Breitling, Oris, Tissot en Omega. Daar hebben ze in ieder geval geen 70% van af gehaald.

1 like

Lekkere pizza bij Angelo betti

10 likes

…ook weg…

2 likes

Paar jaar geleden eens geweest tijdens een zoektocht. Zeer correct geholpen.
Jammer dat ze er geen toekomst meer in zien. Ik gun het liever de zelfstandige AD.

Dat is helaas niet de route die de grote merken bewandelen. Een brand boutique is natuurlijk lucratiever.

2 likes