van Willegen Rotterdam gaat stoppen

Hebben ze geen Planet Ocean in de sale?

Check hun website en dan weet je het ……

1 like

Ja dus, verschillende

Ja wel triest hoor, veel gekocht en service uit laten voeren, sinds 2002 ofzo.
Fijne mensen, altijd goed geholpen, nooit geen issues gehad.
Kreeg afgelopen week de brief al in de bus.
De 20% op horloges is idd niet zodanig om er direct heen te rennen.
Op Schiphol krijg je zonder praten al meer, met praten zelfs beter.
Wachten maar af…

1 like

Deel van de oorzaak…

2 likes

Hoeveel korting kun je dan krijgen op Schiphol?

Wat ontzettend jammer… Hopen dat Den Haag wel in z’n volle glorie blijft bestaan!

IMG_2372 (1)

Echt hè, je ziet het al jaren aankomen maar nu is het zover en krijg ik er echt een kutgevoel van.
De zoveelste verschraling van het winkelaanbod.
Zó jammer. :frowning:

2 likes

Voornamelijk de reden (zoals op hun site vermeld)

Het behoud van je eigen identiteit als juwelier is beetje bij beetje aan het afbrokkelen door eenzijdig opgelegde richtlijnen van grote internationale merken.

Ondanks dat ik zelf een luxe merk draag (Longines), krijg ik wel echt steeds meer het gevoel dat merken (vooral Omega) richting het ultieme snobisme gaan. Jammer.

Het is idd triest dat Rotterdam gaat sluiten, Den Haag zal zeker open blijven. Verschil tussen Rotterdam en Den Haag is ook dat Rotterdam op sommige merken het dealerschap heeft, wat Den Haag weer niet heeft. Maar sinds het overlijden van de broer van Jeroen, heeft zijn schoonzus de zaak draaiende gehouden. Ik verwacht wel dat een deel van de voorraad richting Den Haag zal gaan. Daarnaast hadden R en D-H een verschillend beleid v.w.b de verkoop. We gaan het in de gaten houden!

2 likes

Jammer, erg vriendelijk en goed personeel inderdaad.

www.juwelier.nu is ook wel erg identiteitsloos.

Zonde dat zo’n juwelier verdwijnt. Altijd prettig geholpen en een fijne service ervaren. Vanuit mijn perspectief beter dan die andere grote naam in Rotterdam… :sheep::lemon:

Zonde inderdaad, weer minder concurrentie maar was te verwachten met de brand boutiques…

1 like

Hoewel ik hier nooit zelf ben geweest jammer dat weer een kleinere ad stopt.

Vind de kleinere ad’s of de kleinere merken in de regel fijner dan de grote ketens.

Ik vermoed niet dat ze bijv Omega met 70% korting gaan verkopen. Die gaan gewoon over naar Den Haag indien niet verkocht voordat Rotterdam echt de deuren sluit

2 likes

Leuke vrouw.
Dan sta je te kijken bij de Speedmasters en komt ze uitleggen dat er een plexiglas uitvoering is en een saffierglas variant. :blush:

2 likes

Idd een leuke vrouw, maar is toch meer van de juwelen dan van de horloges. Daar ligt bij haar toch de meeste interesse :smiley:, daarnaast kent ze haar klanten goed. Jammer dat het zo moet lopen.

1 like

Dat is jammer, volgens mij geeft mijn grootvader zijn JLC Master-Quartz daar gekocht in 1970 of 1971. Ik heb de complete set met box, papers en aankoopbon thuis liggen, kan het nu helaas niet nakijken

1 like

21% BTW, afhankelijk van merk en model, een aantal% meer.

Op Schiphol kun je inderdaad BTW vrij kopen maar dan is van Willegen toch nog steeds goedkoper met 20% korting?
Denk niet dat je op merken als Omega op Schiphol meer krijgt dan de WVP minus BTW.