Ik had in July net voor mijn vakantie een aanbieding voor een Omega spm saphire voor 6450,- Na de laatste prijsverhogingen van Omega lopen de mensen niet zo hard meer.
Niet gedaan overgins.
Die gaan niet naar Den Haag lijkt mij.
Daarbij duurt de uitverkoop nog een jaar wat ik begreep en aangezien ze geen nieuwe aanvoer van horloges meer krijgen zal de voorraad wel redelijk uitverkocht zijn tegen die tijd.
Alles wat over is zal ouwe zooi zijn en daar zit Den Haag niet op te wachten lijkt me.
Dat is dus geen 21% korting voor de helderheid.
Het zou ook zomaar kunnen dat Bienne daar acuut op zou reageren. Uitverkoop-prijzen (of eigenlijk, meer common-sense prijzen voor mensen die niet naar de voedselbank hoeven maar ook weer niet van gekkigheid niet weten waar ze het geld moeten begraven ) voor courante modellen kon wel eens heel moeilijk liggen.
Was zeker niet de insteek toen ik dit topic startte.
Ze hangen altijd op grote hoogte zolang er niets gebeurt, maar als er wat gebeurt zijn ze er als de kippen bij. O wacht…
Dat is duidelijk, maar of dat je als consument BTW moet betalen of niet…
Daarnaast 20% op de adviesprijs, inclusief BTW, maakt voor de consument weinig verschil.
Wel eens in de mediamarkt geweest tijdens BTW vrije dagen… ik niet meer liefst.
Het wordt, voor mij althans, interresant als korting wordt gegeven op horloge adviesprijs, waarover de 21% BTW, beneden de 25% uit zou komen zoals vermeld in mijn post.
Dat is niet raar denk.
Geld wel uiteraard voor mensen die in de gelegenheid zijn om internationaal te vliegen.
Kun je ook nationaal vliegen dan?
Tuurlijk, hoe ga je anders van Groningen naar Maastricht?
Ik ben het vast met je eens, maar ik snap echt niets van je post.
Ja hoor… als je centen zat hebt kun je met de helikopter of privé jet nationaal vliegen in Nederland.
In grote landen zoals Amerika, Canada, Brazilië, China, Rusland etc. Is nationaal vliegen heel gewoon. Het is daar alsof je hier de trein of bus pakt… maar goed, de afstanden zijn ook wel flink groter.
Dat moge duidelijk zijn,gaat mij om Nederland
Ik snap er inderdaad ook niet veel van ….
Er zijn aardig wat mensen zonder jet, die met een Super Dimona of Cessna vliegen binnen Nederland. Het kost aardig wat, maar een PPL is, als je een goede baan hebt, te betalen.
Zeker weten! Een vriend van mij vliegt op de B777 bij Korean Air. Toen hij nog in Nederland vloog en we nog collega’s waren, vlogen we regelmatig door Nederland. Hij wilde zijn brevet ook nog behouden en moest daarom zijn uurtjes maken.
Een PPL halen, daar zou je ook best voor kunnen sparen, of als je het geld hebt, best kunnen gaan halen… maar het behouden dat is vrij prijzig haha.
Ik weet het… toen mijn vrouw nog mijn vriendin was had ze 'm. Nu is het grootste probleem alleen al de tijd vinden om te behouden. Ze heeft 'm dus ook laten verlopen.
2 kinderen, bedrijf, nevenactiviteiten, donderdag cursus ivm haar hobby.
Hahaha dat zijn dure ritjes hahahaha
Sneller dan met de auto in de spits…