Valt me op dat er met de 20% korting eigenlijk weinig wordt verkocht.
Voorbeeld : Omega Speedmaster Hesalite daarvan hadden ze er 9 op voorraad en nu, ruim 3 weken later nog steeds 7 stuks.
Geven ze nog geen extra korting? Bij 30% zal het wel los gaan
Dan zal het een stuk sneller gaan inderdaad…
Die heb jij toch al!!
Ik zag dat ze ook een foutieve prijs hadden staan. Bijvoorbeeld de Omega Seamaster 300 m, deze stond er op voor €4800,- (zie de blauwe op rubber nog die is uitverkocht) maar is inmiddels aangepast naar het juiste bedrag van €4960,- Het lijkt er dus op dat ze eerst de 20% op de verkoopprijs van €6000,- (zoals bij Schaap) hebben gegeven en de verkoopprijs vervolgens hebben verhoogd naar €6200,-
Ik zit te twijfelen om de groene Seamaster 300 m te kopen en ga binnenkort even langs. Denk niet dat ze snel naar 30% gaan aangezien de sluiting in het najaar van 2024 nog vrij ver weg is.
Edit: ik zie dat Gassan wel gewoon op €6200,- zit alleen Schaap is “goedkoper”.
Het was geen foute prijs toen ze begonnen met deze aktie, Omega heeft afgelopen woensdag een prijsverhoging doorgevoerd deze is met €200 verhoogd.
Dat maakt alles een stuk duidelijker. Merci!
Schaap heeft dus wat vertraging.
Iedereen hier de nieuwe Aldi/Lidl folder al binnen?
Komkommers en paprika in de aanbieding?
Wellicht, maar ik hoop dat van Willigen gewoon netjes zijn voorraad verkoopt.
Sommigen hier zien dit anders en hebben hun focus op maximale korting. Jammer.
Ik denk, zoals eerder hier gezegd, dat ze nog lang kunnen wachten.
Sale duurt nog tot eind 2024 dus waarom zouden ze meer korting geven nu ?
Ging het niet over dat het jammer is dat ze sluiten?
Dat is zeker spijtig, en het zal helaas niet de laatste zijn.
Klopt, daar ging het ook over…helaas is ook hier een zekere categorie mensen aanwezig die in de dierenwereld tot de groep ’ aasgieren ’ gerekend zouden worden.
Doe niet zo zielig man, samen met @louis. Er wordt enkel een conclusie getrokken dat het nog niet snel verkoopt en ik had een prijs wijziging opgemerkt. Lekker makkelijk scoren weer.
Iets verder kijken dan je neus lang is kerel !
Kijk eens naar mijn openingspost…
En wie trok een paar posts geleden de conclusie dat het nog niet snel verkoopt ?
Maak er een fijne zondag van !
En wat is daar een verlengde van?
Ga hier nu niet Mister Nice Guy uithangen.
Waarom niet?