Ik was daar echt door geraakt en dat heb ik niet snel.
Kwam er ook niet heel vaak, een keer een 7K horloge gekocht en een Omega batterijwissel, wat pushpinnen gekocht voor een andere Omega en eens tien braceletboutjes laten vervangen, ook Omega, en dat was het wel.
Maar toch een heel naar gevoel door de aanstaande sluiting.
Het idee dat ze straks, na al die jaren, weg zijn.
Niet leuk.
Vanmorgen een verjaardagscadeautje van mijn vrouw daar opgehaald. Erg aardige mensen. Ik had besteld op de website en wilde eerst laten verzenden, maar omdat ik de band op maar wilde hebben, uiteindelijk toch maar afgehaald.
Ik hoorde daar dat ook zij net als veel kleinere juweliers slachtoffer worden van de opkomende boutiques. Je kunt zelf een boutique maken van een bepaald merk, maar dat vergt een grote investering natuurlijk. Daarnaast kan je niet zomaar veel merken in je collectie opnemen, omdat ze allemaal verwachten dat je daarvoor een eigen winkel maakt. Alleen de echt grote juweliers kunnen dat. Een enkeling van de kleinere juweliers kiest ervoor om een boutique te openen naast hun huidige winkel. Wellicht is het een trend die op den duur weer afneemt, maar tegen die tijd zijn helaas veel familiebedrijven verdwenen. Jammer is dat.
30% op Omega. ( + TAG Heuer, Oris, etc )
Speedmaster niet meer op voorraad maar nog wel diverse Seamasters Diver 300M voor €4600,- (staal) of €4300,- (rubber).
Ik heb er een Tissot PRX besteld met een mooie korting.
Stond wel op mijn verlanglijstje, maar wilde er nog geen geld op stuksmijten. Nu met 30% eraf kon ik mezelf niet meer beheersen.
Alleen jammer dat ik niet eerst gepast heb. Nu de 40mm besteld, die kan net te groot blijken te zijn…
Nee joh, heeft niks met snobisme te maken. De eigen boutique eerst filosofie is er puur om controle te krijgen over verkoop-punten, en daarmee voorraad, prijs en het grijze kanaal. Niks geen snobisme, gewoon een ordinaire geldvraag.
Ik neem aan dat ze ook een 35 kunnen leveren.
Nog wel ja, maar bij een partij die gaat stoppen durfde in het niet aan om 2 varianten te bestellen om er vervolgens eentje terug te sturen.
Het kromme is dat ik dat waarschijnlijk alsnog doe als de maat niet goed is.
Ze stoppen er niet helemaal mee, maar gaan verder met sieraden. Daarnaast neemt de andere van Willegen het over als het aankomt op garantie. Die zullen ook niet moeilijk doen met een retourzending. Overigens duurt het nog wel een tijd, voordat het hele horlogegedeelte opgeheven is dacht ik.
Ik zou overigens gewoon even langsgaan daar. Het is een mooie zaak.
Volgens mij ligt het iets genuanceerder, ze starten een Bron Monobrand BTQ en focussen zich dus op 1 merk.
Langsgaan bij deze zaak levert de beste deal op, afgelopen weekend langsgeweest en een extra 10% zonder poespas is direct mogelijk. Daarna kan je het bedrag nog enigzins finetunen naar een mooi rond bedrag.
Dat zal er een beetje aan liggen wat je koopt.
De ( meeste ) Omega’s zullen ook met 30% al goed gaan dus denk niet dat ze daar meer korting op geven.
Nou, mocht iemand langs willen gaan & die Freak even scoren voor mij?
Helaas via de App geen extra korting.
Voor 50% wil ik 'm wel, maar dat mag niet van Ulysse.
Dat zou heel goed kunnen, ik was inderdaad een Oris aan het bekijken.
Jammer: de één zijn vertrek, is de ander zijn komst, helaas.
Iemand een idee of de korting ook geld op onderdelen?
@Ibra, ik heb deze wel eens gepast, hij draagt klein op een 17,5 cm pols. Dit ter info en ijkpunt-vergelijking voor jouzelf, alvorens bevreesd te zijn.
Volgens mij gaat van Willigen een franchise Bron BTQ in Rotterdam starten als de bestaande winkel stopt.
Dus dat heeft in die zin niet veel te maken met de Bron BTQ in Naarden Vesting die er al jaren zit.
Vertel ze maar dat een prijsafspraak met een leverancier een kartelinbreuk is. En dat de enige remedie is dat ze jou dat ding voor de helft meegeven.
43 millimeter…
Cool ding hoor.