Toch te mooi om waar te zijn.
Dat ze reclame maken voor nep merk artikelen.Het verboden moeten zijn.
Kan ik me wel in vinden.
Mooi horloge voor dat geld
Code ‘Welcome10’ werkt ook nog eens !
Al mensen overstag toevallig? Ik twijfel enorm… Het horloge heeft altijd al een enorme aantrekkingskracht gehad met de fume dial. Geen geld nu voor dit horloge, tegelijkertijd genoeg gekocht en kan je weer genoeg ander moois halen. Grrr lastige hobby!
Shitizen
Waar komt Montage vandaan? Ik vind weinig terug op hun website van waaruit ze opereren/verzenden. Ik ga er vanuit dat er nog importkosten zullen bijkomen in dit geval?
Volgens mij een Franse merk die onlangs de naam heeft veranderd.
2 jaar E.U. garantie en kosteloos bezorgd bij aankopen boven €100.
De pre-order voor die Prestige-horloges bij hen is ook interessant op het eerste gezicht. Maar de prijs is zo scherp dat ik me afvraag of het geen Chinees merk is.
De vaagheid rond de oorsprong van het horlogemerk, de vestigingsplaats, het romantisch verhaaltje rond de geschiedenis van het merk en rond hun designproces, de stichter die enkel met een (Engels klinkende) voornaam genoemd wordt, … ik heb het allemaal al eerder gezien bij andere Chinese merken. Ik heb op zich niets tegen Chinese horloges, maar ik hou wel van openheid/transparantie en verifieerbare informatie. Hier blijf ik wat op mijn honger zitten op dat vlak en dan gaat er bij mij een alarmbelletje af. Het schept weinig vertrouwen bij mij.
Bij de privacy policy vind ik het volgende terug:
QUESTIONS AND CONTACT INFORMATION
If you would like to: access, correct, amend or delete any personal information we have about you, register a complaint, or simply want more information contact our Privacy Compliance Officer at info@montagewatches.com or by mail at B-22-12A, V-RESIDENSI 2, SEKSYEN 22, 40300 SHAH ALAM, SELANGOR, MALAYSIA.
Dus misschien niet noodzakelijk volledig Chinees, maar Frans lijkt me het ook niet meteen te zijn.
Bedankt voor je research.
Voor de liefhebber,
Zag dit net bij de Siebel in 's-Hertogenbosch, toch een leuke korting.
Verders niet veel soeps aldaar
www.kopmels.nl
Ze stoppen met de verkoop van citizen. Alles met 25% korting
Schaap en Citroen Horloge waardebon: €500,00 (Kost €250)
- Deze cheque geldt uitsluitend voor horloges waarbij de merken Rolex, Cartier, Audemars Piguet, TISSOT en Schaap en Citroen Pre-owned & Vintage Watches zijn uitgesloten.
Misschien als kleine korting op een Tudor. (Als iemand toch toevallig voor een Tudor wilt gaan?
Of een Omega? Heb weleens zo’n bon gebruikt. Wat me opvalt, ze zeggen niet voor Tissot te gebruiken. Dat lijkt me ook lastig want dat merk voeren ze toch niet?
Ik dacht ook dat ze geen Tissot verkochten
Heb er een jaar of 3 terug (met flinke korting) een Tissot gekocht, 2x gedragen ofzo… Mogelijk was de korting omdat het merk er toen uit ging
Mocht je toevallig met de HAL Rotterdam gaan varen:

Zijn dit echte aanbiedingen? Nee

Wel een paar pre-owned rolexen op voorraad

In Sandnes Noorwegen (mocht je toevallig in de buurt komen) 30% korting op geselecteerde modellen Longines, Tissot en meer. Ik dacht een foto gemaakt te hebben, maar helaas