Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Staat mooi spul tussen :grinning:

Van Hell heeft 1 hele leuke Grand Seiko 39mm in de aanbieding met 25 procent korting.

2 likes

Van Hell plaatst een matige foto van deze GS op z’n website.

Zo ziet deze GS er beter uit:

10 likes

Vacheron Constantin voor een ramprijs. Van € 273.000 voor € 193.000. Gratis verzending.

Zonder gekheid. Check de overige aanbiedingen. Zitten een flink aantal leuke Orisjes bij.

5 likes
2 likes

Haha, je had hem al begin mei gepost Ad.

Is sowieso een interessante AD in meerdere opzichten. Link daarom laten staan?

1 like

Zeker weten!

1 like

In zoverre een “aanbieding”, ze worden niet erg vaak aangeboden en deze is in mijn ogen zeer redelijk geprijsd (bieden vanaf €500). Een SARX033 van verkoper in Amsterdam.
Ik heb geen belang bij verkoper en ken deze ook niet.
Klik

3 likes

Dat is inderdaad een koopje zeg. En gratis thuisbezorgd. Misschien wil mijn vrouw er ook wel één?

1 like

Dan heb je geluk, Ik ga er vanuit dat die prijs voor een overdoos van 300stuks is. Als ik 400 overmaak kan je er mij dan ook 1 sturen? :joy:

2 likes

Voor de liefhebbers van Citizen, ik zag deze net op limango.nl en weet niet of ze überhaupt goed afgeprijsd zijn maar ik wou het toch even delen met jullie.

3 likes

Geen idee wat het is, maar Christophe Duchamp [bij iBood](Christophe Duchamp Audace Automatisch Horloge | Heren https://www.ibood.com/offers/nl/s-nl/o/christophe-duchamp-audace-automatisch-horloge/852421?utm_source=app_ios&utm_medium=app&utm_campaign=sharebutton&utm_content=852421), schijnt van adviesprijs van €1999 te komen. Zie dat er een ‘Zwitsers uurwerk’ in zit en saffier glas.

Een watch2day achting plakmerk die hun spullen voor veel te veel geld verkoopt. Alsthans dat is mij eerste indruk. Ook geen openheid over welk uurwerk dan. Ik zou even overslaan :grin:

3 likes

Op hun eigen website van Christophe staat het horloge te koop voor een adviesprijs van…

€3,507.44

https://www.christopheduchamp.com/product/audace-cd8101-01/

3 likes

Ik zat ook al te kijken. En op chrono wordt er ook dik geld voor gevraagd…

1 like

$93,50 bij skatedometrade in de US of A.

Wie herkent het uurwerk?

Edit: Dimensions: 42.0mm (Case Diameter), 11.4mm (Case Depth), 45.2mm (Case Width)

Het merk staat ook te koop op bol en watch2day.
Hoge advies prijzen om de kopers te laten geloven dat ze het koopje van hun leven gedaan hebben.
Ze maken ook andere klonen van Rolex en Patek zoals Daytona en Nautilus.
Ik zou me hier niet aan laten vangen…

2 likes

Poeh dat doet pijn aan mn ogen

1 like

Citizen promaster 25% korting.

https://www.bol.com/nl/nl/p/citizen-promaster-diver-nb6021-68l-horloge-titanium-zilverkleurig-o-41-mm/9300000125679253/?Referrer=ADVNLGOO002038-S--9300000125679253&gclid=CjwKCAjwh8mlBhB_EiwAsztdBGrI8hr8UK2DYSakPG9Ui7IhcEZLJ8TQyVShu1itXkZHiNhnzu2INxoCqBIQAvD_BwE

1 like

Het is ook niet mijn ding, maar voor adviesprijs €1999 en verkoopprijs online €3000 zijn er vast gegadigden. Met name het ‘Zwitsers uurwerk’ maar nergens kunnen vinden wat voor uurwerk is voor mij een groot rood licht.