Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Als je daar 400 uitgeeft ipv van bij Seiko, Tissot, Autodromo, Baltic,… dan ben je niet goed snik :sweat_smile:

7 likes

Dat is een mooie inderdaad!
Heb deze een tijdje geleden bij hen bekeken en om de pols gehad, maar viel klein uit vond ik.
Band en sluiting zijn ook echt top!

Wat betere foto’s van in de winkel.

11 likes

:point_up_2:

Edit: ik denk dat die $93,50 al teveel is, heel misschien tenzij er een SW200 of STP in zou zitten. Was wel nieuwsgierig evengoed.

Mm, ik vind dat ie je erg goed staat.
Die band zo om je pols is inderdaad Top!

2 likes

https://www.bol.com/nl/nl/p/timex-q-reissue-tw2v18300-horloge-staal-zilverkleurig-o-38-mm/9300000128493476/?Referrer=ADVNLGOO002038-S--9300000128493476&gclid=Cj0KCQjwqs6lBhCxARIsAG8YcDgEScTdGMbPtjKTa5pAnZVnpe4MP27FA8H9eYPFfH3Ip290BCYyehwaAhjNEALw_wcB

€84,58

1 like

ETA 2824-2 uurwerk

4 likes

Dank voor het ophelderen. Merkbeleving dus -10, maar met het uurwerk is niets mis. :grin:

1 like

Wat wellicht ook een clone kan zijn. En ik acht die kans best groot. Hoe dan ook is het een merk met bizar veel bullshit.

2 likes

Ik weet niet eens of het wel het predikaat ‘merk’ verdient. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Als het een kloon is, is het best brutaal om dan ‘Swiss Made’ op de wijzerplaat te zetten. Of bouwen ze in Der Schweiz zelf ook klonen? :thinking:
Nogmaals: pure nieuwsgierigheid hoor.

Ontopic: iemand nog een een leuke aanbieding gezien? :grin:

1 like

Het is uitverkoop in Belgie en Frankrijk. Tissot en Certina korting bv. "Zommer Solden bij Versato Juweliers en Aantrekkelijke korting op horloges & sieraden voor heren

7 likes

Voor de Invicta liefhebbers bij de HAL Rotterdam:

:smirk:

4 likes

verkochten ze ook Ball :innocent:

1 like

Tijd om met een andere rederij te varen…bij Cunard op de QM2 worden Rolex en IWC verkocht;)

Nee wel LAL

4 likes

geen bal :joy: Paar posts eerder staat een redelijk compleet overzicht :sweat_smile:

Tja, als je daar naar op zoek bent :thinking: Wel pre-owned Rolex met een hoop blabla voor de wappies.

1 like

Tsja ze kiezen de schepen wel uit natuurlijk :rofl:

p.s. was het Noro virus inmiddels onderdrukt op de Rotterdam?

Ik ben 55 jr en verzamel al ruim 35 jr horloges, heb in die verzameling zeker ook Rolex, als dat mij in jouw ogen een ‘wappie’ maakt…
tja dan zal dat wel zo zijn als jij het zegt… bedankt voor je compliment

1 like

Maak je geen zorgen. Ik ben 67 jaar en spaar al 50 jaar horloges. En heb ook Rolexen. Geweldig toch.

2 likes

Het ging om de

:wink: Ieder zijn ding. Er zijn voor mij mooie Rolexen, die zijn echter op de vingers van een hand te tellen. Dat wil niet zeggen dat ik er een wil hebben. Kan niet bezig blijven :rofl:

1 like