Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Geen Noro, wel Rhino. Was een hoop openbaar gekuch de afgelopen week en dan gaat het hard. Nu weer terug on topic :wink:

About Vintage heeft 20% korting op vrijwel alle modellen. Ik ken het merk zelf niet al te goed maar heb er wel een paar hier voorbij zien komen. Daarnaast zitten er mooie modellen tussen (zoals de 1844 als je het mij vraagt :blush:)

About Vintage website

Van 219 voor 170…

https://www.bol.com/nl/p/citizen-bm8560-11xe-horloge-leer-bruin-o-41-mm/9300000035683928

Hier om de pols. Een heerlijk ding…zeker voor die prijs!

12 likes

Zeker fijn ding al 1 1/2 jaar in bezit met titanium bandje …

7 likes

Leuk man! Ps weet je ongeveer hoe accuraat het uurwerk loopt over tijd?

1 like

Is heel nauwkeurig heb weleens gekeken en ongeveer 2 seconden voor in 4 maanden tijd bij de mijne.
Draagt heel fijn en is super ligt met titanium bandje…

1 like

Waanzinnig toch ook heh. Duratect Super Titanium eco-drive met een accuraat uurwerk…en dat allemaal voor eur 170. :astonished::muscle:

1 like

Ja daar had ik hem ook voor 170 euronen maar vond het leren bandje niet zo zo. Dus juwelier had dit bandje op een ander horloge en heeft deze er gratis voor mij opgezet.
Bandje zat op dezelfde met blauwe wijzerplaat.
Ben er happy mee

1 like

Nice :ok_hand:

Ik heb 'm meteen op een Eulit gezet. Looks en draagcomfort perfect. En nee die stock lederen band is het idd echt niet. Stuk karton.

1 like

Hoe is de duurzaamheid van een Eco-Drive. Kunnen die bv ook gerepareerd worden zonder een heel uurwerk te moeten laten vervangen?

2 likes

Geen idee maar ik heb hem nu 1 1/2 jaar en geen problemen en de juwelier destijds adviseerde Citizen boven Seiko Solar omdat dit beter was volgens hem en hij blijft het goed doen.
Dus geen ervaring over reparatie gelukkig…

1 like

Ik heb er zelf ook geen ervaring mee al heb ik in het verleden tientallen Citizen eco-drive horloges gehad. Iig nooit problemen gehad.

1 like

Deze drived al sinds medio jaren 90 eco. En hij drived gewoon vrolijk door. Echt een doordrijvertje zeg maar.

13 likes

Iets zegt me dat je niet overdrivet. :wink:

11 likes

reken but

2 likes

1 like

Voordat ik nu hard ga lachen, vraag ik toch maar eerst hoelang je ze hebt gehad? De laatste tijd flipper je best veel.

2 likes

Ik had ze toen wel langer dan nu.

1 like

Nog 1 stuk bij de Bijenkorf in de sale.

4 likes

Kan je niet afrekenen. Dan krijg je de melding dat hij niet op voorraad is. Staat er al een tijdje.