Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Dank. Ze gaan hier voor alles tussen de 500 en 650 (nieuw). Zag net een aanbieding voor 475 uit Spanje. Ken de verkoper niet, zoek nog even verder.

1 like

Hier is hij nieuw te koop voor €467,-

1 like

De prijzen worden steeds scherper. Is dit verantwoord aan te kopen via een leverancier in Italië?

Die op ebay was in dollars maar daar kwam nog een 25 dollar bij voor shipping.
Ik heb veel aangekocht via frankrijk en Italië ook via Vinted. Eigenlijk altijd goed gegaan

1 like

Zocht eigenlijk naar oude bekende solo.japan op Chrono24, maar vind hem niet (direct). Wel andere aanbieders uit Spanje

https://m.facebook.com/soloJapan.watches

1 like

Dank. Ik heb geen facebook en zal er zeker ook niet aan beginnen, maar kan wellicht via mijn vrouw wat spieken. Maar ja, dan weet ze het gelijk. Tricky.

1 like

@HansvV anders hem gewoon een email sturen met wat je zoekt naar magi.solojapan@gmail.com zo heb ik ook eerder een Sarx bij hem gekocht. Heb je helemaal geen Facebook voor nodig.

4 likes

Een 1521 met korting heren. Als je je inschrijft krijg je ook nog 10% extra korting.

https://nl.firstclasswatches.com/squale-1521-blue-ray-blue-dial-blue-leather-strap-1521profss-cin20rzbl-p-65097/

Het wordt ook nog ddp geleverd, als ik het goed heb gelezen.

Het is dat ik andere versies op het oog heb, anders wist ik het wel.

3 likes

Altherr.de heeft ook weer wat leuke aanbiedingen, zoals de Hamilton Pan Europ.

7 likes

Zo dat is mooie :star_struck:

1 like

Als er geen invoerrechten achteraf betaald moeten worden dan is het een mooi aanbieding.

2 likes

In geval van ddp zou dat niet zo moeten zijn.

1 like

Komt uit de EU. Dus geen extra kosten.

Code CM15 geeft je nog meer korting :smiley:!

1 like

Website foetsie?

Server overbelast door de vele hf bezoekers :rofl: :rofl: :+1:

5 likes

Is niet te combineren

Hij doet het weer

Er is er nog maar één te koop :see_no_evil:

3 likes

Het is dat ik er 4 incoming heb haha :sweat_smile:

5 likes