Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Voor de Invicta liefhebbers bij de HAL Rotterdam:

:smirk:

4 likes

verkochten ze ook Ball :innocent:

1 like

Tijd om met een andere rederij te varen…bij Cunard op de QM2 worden Rolex en IWC verkocht;)

Nee wel LAL

4 likes

geen bal :joy: Paar posts eerder staat een redelijk compleet overzicht :sweat_smile:

Tja, als je daar naar op zoek bent :thinking: Wel pre-owned Rolex met een hoop blabla voor de wappies.

1 like

Tsja ze kiezen de schepen wel uit natuurlijk :rofl:

p.s. was het Noro virus inmiddels onderdrukt op de Rotterdam?

Ik ben 55 jr en verzamel al ruim 35 jr horloges, heb in die verzameling zeker ook Rolex, als dat mij in jouw ogen een ‘wappie’ maakt…
tja dan zal dat wel zo zijn als jij het zegt… bedankt voor je compliment

1 like

Maak je geen zorgen. Ik ben 67 jaar en spaar al 50 jaar horloges. En heb ook Rolexen. Geweldig toch.

2 likes

Het ging om de

:wink: Ieder zijn ding. Er zijn voor mij mooie Rolexen, die zijn echter op de vingers van een hand te tellen. Dat wil niet zeggen dat ik er een wil hebben. Kan niet bezig blijven :rofl:

1 like

Geen Noro, wel Rhino. Was een hoop openbaar gekuch de afgelopen week en dan gaat het hard. Nu weer terug on topic :wink:

About Vintage heeft 20% korting op vrijwel alle modellen. Ik ken het merk zelf niet al te goed maar heb er wel een paar hier voorbij zien komen. Daarnaast zitten er mooie modellen tussen (zoals de 1844 als je het mij vraagt :blush:)

About Vintage website

Van 219 voor 170…

https://www.bol.com/nl/p/citizen-bm8560-11xe-horloge-leer-bruin-o-41-mm/9300000035683928

Hier om de pols. Een heerlijk ding…zeker voor die prijs!

12 likes

Zeker fijn ding al 1 1/2 jaar in bezit met titanium bandje …

7 likes

Leuk man! Ps weet je ongeveer hoe accuraat het uurwerk loopt over tijd?

1 like

Is heel nauwkeurig heb weleens gekeken en ongeveer 2 seconden voor in 4 maanden tijd bij de mijne.
Draagt heel fijn en is super ligt met titanium bandje…

1 like

Waanzinnig toch ook heh. Duratect Super Titanium eco-drive met een accuraat uurwerk…en dat allemaal voor eur 170. :astonished::muscle:

1 like

Ja daar had ik hem ook voor 170 euronen maar vond het leren bandje niet zo zo. Dus juwelier had dit bandje op een ander horloge en heeft deze er gratis voor mij opgezet.
Bandje zat op dezelfde met blauwe wijzerplaat.
Ben er happy mee

1 like

Nice :ok_hand:

Ik heb 'm meteen op een Eulit gezet. Looks en draagcomfort perfect. En nee die stock lederen band is het idd echt niet. Stuk karton.

1 like

Hoe is de duurzaamheid van een Eco-Drive. Kunnen die bv ook gerepareerd worden zonder een heel uurwerk te moeten laten vervangen?

2 likes