Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Het kost allemaal niks en soms is het iets.

2 likes

Toevallig in een ander topic vandaag, de bandjes bij Ali kosten ook weinig maar zijn prima okay :ok_hand:

2 likes

Ik bestel ze ook regelmatig bij mijn oom Ali :grimacing:. Niks te klagen over de kwaliteit van de straps en gespen.

1 like

Die gmt ziet er wel geinig uit

1 like

Met lederen straps geen ervaring. Alleen met de FKM straps.

Ik las in een ander topic dat Christopher Ward eind juli met een sale komt, weet iemand of dit echt zo is?

2 likes

Link naar dat topic?

Dat noemen ze eco friendly organic vegan leder…

Ik kan het nu niet meer vinden… maar het is hier wel ergens te vinden!

1 like

Altijd grappig bij Yema. Leuke korting hoor. Maar als je deze mist hebben ze nog de spring, winter, autumn, black Friday, etc sales.
Dus als je een Yema wil kopen hoef je nooit lang te wachten op een sale :rofl:

PS wel mooi hoor zo’n Flygraf

13 likes

Er zijn inderdaad wel wat mogelijkheden, maar ik heb ook al gemerkt dat (vooral bij oudere modellen) de voorraad soms beperkt is. Eens uitverkocht komen ze ook niet meteen meer terug. Dus in dat geval zijn die sales-periodes wel interessant om zo nog een wat ouder model op de kop te kunnen tikken.

1 like

https://www.bol.com/nl/p/timex-waterbury-dive-tw2v73400-horloge-rubber-zwart-o-41-mm/9300000146759830?referrer=socialshare_pdp_androidapp
€ 126,95

3 likes

Niet super mega deal, maar de blauwe Seiko OP/DJ is nu 139 eur (creationwatches 155 USD en dan nog al die kosten en marktplaats is duurder)
Montre Herren - Seiko - SNXS77K : Seiko: Amazon.nl: Kleding, schoenen & sieraden

3 likes

Timex Q reissue met 50% (!) korting…

5 likes

Ben in Haren, bij ha juwelier. Leyendijk Mulder.

Veel keus in horloges. In de voorste vitrine links binnen is een gedeelte flink afgeprijsd. Dames en herenhorloges. Verschillende merken. Nu kom ik niet vaak in juwelierszaken met zoveel keus met zoveel variatie.
Beoordeel maar zelf. Een aantal seiko horloges waren nu meer in mijn prijsklasse. De prijzen waren dusdanig dat ik misschien iets mag kopen van mijn boekhoudster. Lees :vrouw.

2 likes

Das wel in Groningen min jong.
Gelukkig ook online te bestellen.
:+1:
Thanks for tip Bill.

Tja zit toevallig hier in het noorden tot maandag.

1 like

Iemand toevallig ergens een leuke aanbieding voor de Citizen JY8078-52L Blue Angels gezien?

Welke prijs heeft hij normaal?

Deze verkoper heeft echt veel verkocht met 100%waardering

1 like