Voor de liefhebbers van Citizen, ik zag deze net op limango.nl en weet niet of ze überhaupt goed afgeprijsd zijn maar ik wou het toch even delen met jullie.
Geen idee wat het is, maar Christophe Duchamp [bij iBood](Christophe Duchamp Audace Automatisch Horloge | Heren https://www.ibood.com/offers/nl/s-nl/o/christophe-duchamp-audace-automatisch-horloge/852421?utm_source=app_ios&utm_medium=app&utm_campaign=sharebutton&utm_content=852421), schijnt van adviesprijs van €1999 te komen. Zie dat er een ‘Zwitsers uurwerk’ in zit en saffier glas.
Een watch2day achting plakmerk die hun spullen voor veel te veel geld verkoopt. Alsthans dat is mij eerste indruk. Ook geen openheid over welk uurwerk dan. Ik zou even overslaan 
Op hun eigen website van Christophe staat het horloge te koop voor een adviesprijs van…
€3,507.44
Ik zat ook al te kijken. En op chrono wordt er ook dik geld voor gevraagd…
$93,50 bij skatedometrade in de US of A.
Wie herkent het uurwerk?
Edit: Dimensions: 42.0mm (Case Diameter), 11.4mm (Case Depth), 45.2mm (Case Width)
Het merk staat ook te koop op bol en watch2day.
Hoge advies prijzen om de kopers te laten geloven dat ze het koopje van hun leven gedaan hebben.
Ze maken ook andere klonen van Rolex en Patek zoals Daytona en Nautilus.
Ik zou me hier niet aan laten vangen…
Poeh dat doet pijn aan mn ogen
Citizen promaster 25% korting.
Het is ook niet mijn ding, maar voor adviesprijs €1999 en verkoopprijs online €3000 zijn er vast gegadigden. Met name het ‘Zwitsers uurwerk’ maar nergens kunnen vinden wat voor uurwerk is voor mij een groot rood licht.
Als je daar 400 uitgeeft ipv van bij Seiko, Tissot, Autodromo, Baltic,… dan ben je niet goed snik 
Dat is een mooie inderdaad!
Heb deze een tijdje geleden bij hen bekeken en om de pols gehad, maar viel klein uit vond ik.
Band en sluiting zijn ook echt top!
Wat betere foto’s van in de winkel.

Edit: ik denk dat die $93,50 al teveel is, heel misschien tenzij er een SW200 of STP in zou zitten. Was wel nieuwsgierig evengoed.
Mm, ik vind dat ie je erg goed staat.
Die band zo om je pols is inderdaad Top!
€84,58
Dank voor het ophelderen. Merkbeleving dus -10, maar met het uurwerk is niets mis. 
Wat wellicht ook een clone kan zijn. En ik acht die kans best groot. Hoe dan ook is het een merk met bizar veel bullshit.
Ik weet niet eens of het wel het predikaat ‘merk’ verdient. 
Als het een kloon is, is het best brutaal om dan ‘Swiss Made’ op de wijzerplaat te zetten. Of bouwen ze in Der Schweiz zelf ook klonen? 
Nogmaals: pure nieuwsgierigheid hoor.
Ontopic: iemand nog een een leuke aanbieding gezien? 
Het is uitverkoop in Belgie en Frankrijk. Tissot en Certina korting bv. "Zommer Solden bij Versato Juweliers en Aantrekkelijke korting op horloges & sieraden voor heren