Bedankt voor je research.
Voor de liefhebber,
Zag dit net bij de Siebel in 's-Hertogenbosch, toch een leuke korting.
Verders niet veel soeps aldaar
www.kopmels.nl
Ze stoppen met de verkoop van citizen. Alles met 25% korting
Schaap en Citroen Horloge waardebon: €500,00 (Kost €250)
- Deze cheque geldt uitsluitend voor horloges waarbij de merken Rolex, Cartier, Audemars Piguet, TISSOT en Schaap en Citroen Pre-owned & Vintage Watches zijn uitgesloten.
Misschien als kleine korting op een Tudor. (Als iemand toch toevallig voor een Tudor wilt gaan?
Of een Omega? Heb weleens zo’n bon gebruikt. Wat me opvalt, ze zeggen niet voor Tissot te gebruiken. Dat lijkt me ook lastig want dat merk voeren ze toch niet?
Ik dacht ook dat ze geen Tissot verkochten 
Heb er een jaar of 3 terug (met flinke korting) een Tissot gekocht, 2x gedragen ofzo… Mogelijk was de korting omdat het merk er toen uit ging
Mocht je toevallig met de HAL Rotterdam gaan varen:

Zijn dit echte aanbiedingen? Nee

Wel een paar pre-owned rolexen op voorraad

In Sandnes Noorwegen (mocht je toevallig in de buurt komen) 30% korting op geselecteerde modellen Longines, Tissot en meer. Ik dacht een foto gemaakt te hebben, maar helaas 
Staat mooi spul tussen 
Van Hell heeft 1 hele leuke Grand Seiko 39mm in de aanbieding met 25 procent korting.
Vacheron Constantin voor een ramprijs. Van € 273.000 voor € 193.000. Gratis verzending.
Zonder gekheid. Check de overige aanbiedingen. Zitten een flink aantal leuke Orisjes bij.
Haha, je had hem al begin mei gepost Ad.
Is sowieso een interessante AD in meerdere opzichten. Link daarom laten staan?
Zeker weten!
In zoverre een “aanbieding”, ze worden niet erg vaak aangeboden en deze is in mijn ogen zeer redelijk geprijsd (bieden vanaf €500). Een SARX033 van verkoper in Amsterdam.
Ik heb geen belang bij verkoper en ken deze ook niet.
Klik
Dat is inderdaad een koopje zeg. En gratis thuisbezorgd. Misschien wil mijn vrouw er ook wel één?
Dan heb je geluk, Ik ga er vanuit dat die prijs voor een overdoos van 300stuks is. Als ik 400 overmaak kan je er mij dan ook 1 sturen?