Klopt.
Klopt.
Klopt niet. Het is 3-8.5%.
Van wat ik gehoord heb komt het meestal (gangbare merken/modellen en niet €50k+) op 8.5% uit
Klopt.
Klopt.
Klopt niet. Het is 3-8.5%.
Van wat ik gehoord heb komt het meestal (gangbare merken/modellen en niet €50k+) op 8.5% uit
Vaak zie je ook al verschillen in prijzen die handelaren op chrono en eventueel op hun eigen website vragen.
Mogelijk dat dit in het afgelopen jaar is gewijzigd, maar mijn persoonlijke ervaring van daarvoor is dat reguliere modellen tot grofweg 15K zo’n 4.5-5% opleveren voor CH24
https://www.juwelier-schroeder.de/produkt/seiko-automatik-uhren-spb131j1/
40% korting op de listprize.
In het blauwe gedeelte een mooiere aanbieding
Met korting code
JUWELIER10
gaat er nog eens 10 procent af…
Bij mij lukte dat niet.
Excuus.
Niet goed gekeken. Geldt niet voor kortings artikelen.
Der Gutscheincode kann im Warenkorb eingeben werden oder im Bestellprozess (ganz oben). Ausgenommen vom Rabatt sind bereits reduzierte Artikel, Geschenkgutscheine und limitierte Editionen.
Sorry.
Sale bij Yema:
Wilde hem ook net delen hahaha.
Is het een beetje wat, die rubberen bandjes van CNS?
Ik heb er geen ervaring mee,
Hangt ervan af welke je pakt. De waffle en Scuba zijn ok. Dik rubber en goede, mooie sluitingen.
Andere rubberbanden: cheap rubber, fragiele/iele sluitingen, speelgoeduitstraling.
'Hmm oke, goed om te horen. Want ik weet dat het soms best kan tegenvallen bij CNS. Je betaald weinig, maar het kan direct de vuilnisbak in.
Vrijwel altijd een aanbieding van 5 stuks voor ongeveer 30 euro. Zou eerder die 30 euro besteden aan een betere band. Vind ze te hard, te lang en niet het geld waard