Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Verzamel ze niet, maar heb er wel één die ondertussen het meeste draagtijd krijgt. Gezien mijn werk moet mijn daily driver tegen een stootje kunnen en met deze citizen voelt het goed. Lekker degelijk, sportief, speels en toch ontzettend goed afgewerkt.

9 likes

Waant er nog ergens een Citizen NY0040-25Y rond op het forum? Lijkt me echt wel een uniek en tof horloge! Ik zag dat hij hier voor het laatst is verkocht in 2017 door @Abel.

4 likes

Abel zal er zelf vast nog wel 1 of meerdere hebben, Lassale waarschijnlijk en ik heb er in ieder geval ook eentje.

2 likes

Goeiedag en ik denken dat die van me er gebruikt uitzag

4 likes

Zo ziet die er nu uit :smile:

4 likes

Die heb ik inderdaad, met originele ongebruikte gele band.

Gaat niet weg, want hij past zo lekker bij de rest.

Rechtsonder is een quartz versie. Uiterlijk verder helemaal gelijk aan de NY0040 reeks, maar met een iets dunnere kast.

21 likes

Ik heb er nog maar 1

Heb inderdaad een hoop van door de handen gehad.

2 likes

Mooie serie Harry. :smile:

1 like

Jammer dat je hem niet dubbel hebt, @Abel. :upside_down_face: Lijkt me leuk nog een gele duiker te hebben naast mijn oranje SKX011. :peach:
Kom je ze nog weleens tegen? De gele NY0040? Ik zou hem dan wel in zeer goede staat willen.

1 like

Deze mogen er ook wel zijn…

13 likes

Nee joh is dit jouw collectie? :joy:

1 like

Kennen jullie dat ook? Keuze stress :sweat_smile::sweat_smile:

17 likes

En daar zitten nog niet eens de NY0040’s bij 🤦

Nee lang niet :roll_eyes:

1 like

De keuze voor vandaag maar…

16 likes

Haha ja joh, maak me maar lekker. :rofl: Nee schitterend horloge! Waarschijnlijk ben ik gewoon een beetje te laat op het feestje. :grimacing:

Mocht je er binnenkort nog een tegenkomen, kan je me dan een berichtje sturen?

1 like

De gele Promaster komt niet heel vaak voorbij en als die wordt aangeboden voor een behoorlijke prijs. Gewoon geduld en geluk hebben. Zoekopdrachten plaatsen in MP, eBay, Catawiki etc, zodat je een berichtje krijgt als ie wordt aangeboden.

2 likes

erg interessant! :drooling_face:
Draagt die dan ook ietsje groter met de kroon op 3? Die is wel echt heel gaaf! Heb je heel toevallig een ref. nummer hiervan? :innocent:

Coke bezel erop en dat heb je mijn perfecte duiker te pakken! :smiling_face_with_three_hearts:

Dat is de Citizen Promaster AJ9230-08EE. Of een standaard Pepsi bezels inlay gaat passen is maar de vraag, want volgens mij wijkt de maat van de Citizen bezel inlay af van die van Seiko.

3 likes

Heel, heel gaaf! Dank!
Kom ook net je NA uit 2018 tegen; leuk om te lezen :slightly_smiling_face:

1 like