Citizen Eagle 7 🦅 (mint)

Te koop: een nagenoeg in perfecte staat verkerende Citizen eagle 7. Met arabic numerals (kom je niet vaak tegen). Datejust 36 in je bezit maar bang om er mee over straat te gaan in de hoofdstad? Hem mee te nemen op reis, naar de kroeg of naar een feestje? Dit is je kans! Krijg je er nog een dikke Duitse dag aanduiding bij ook.

Merk en model: Citizen Eagle 7
Diameter: 36MM
Leeftijd: (…)?
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/22
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only, wel een hirsch strap (zit er op) heeft een vlekje er op. Originele band nagenoeg perfect.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): in mijn optiek praktisch perfect. Staat is goed zichtbaar op de foto’s. Echt een knap horloge voor zijn leeftijd.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 8200 workhorse die goed de tijd houdt.
Vraagprijs:€275
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. CHECK

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1 like

Paas upje,

250 euronies

Uppie🆙

:arrow_up: :up: :arrow_up:

Alleen die Duitse dag schijf verdient al een :up:

1 like