Citizen Eco-Drive Satellite Wave F100 – titanium, satellietgestuurd, full set

Voor de liefhebber!

Te koop (geen ruil)
Citizen Eco-Drive Satellite Wave F100 in uitstekende staat. Het horloge is volledig uitgevoerd in super titanium (kast en band) en is voorzien van een saffierglas.
Het horloge is niet opgeborgen in een watchbox maar bewust in daglicht bewaard om degradatie van de zonnecel te voorkomen.

Functies en eigenschappen

• Tijd synchronisatie via GPS-satelliet
  • Perpetual calendar (altijd juiste datum)
  • Eco-Drive (zonnecel – nooit batterijen vervangen)
  • Zeer nauwkeurige thermogecompenseerde quartz
  • De afwijking zonder GPS-sync is ±5 seconden per maand
  • Het gewicht is 108 gram
  • Modificatie: de steden namen op het glas zijn ultrasoon verwijderd (schonere modernere uitstraling)

Merk en model: Citizen F100 (CC2006-53E)
Diameter: 45mm, draagt kleiner
Leeftijd: 2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2015
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, inclusief alle schakels
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat - uiteraard gebruikt maar geen diepe krassen. Ook het glas is krasvrij en de GPS-synchronisatie werkt uiteraard zoals het hoort (zie video)
Soort uurwerk en kaliber: F100 Eco Drive (quartz)
Prijs: 450,- inclusief evt. verzending
Verzenden of afhalen: beide mogelijk - afhalen alleen vanaf trustlevel 2

:point_right: Video van het horloge (GPS-sync in ± 20 sec.) https://imgur.com/a/j8Juvcv

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Mijn polsomtrek is 16,5 cm

6 likes

Up