Citizen Ecodrive pilot

http://www.watchmywatches.com/webshop/images/01015192.JPG

ik heb onlangs dit horloge aangeschaft. Ik vind het een prachtig ding, saffierglas,radio controled, titanium kast en band. Ik was er direct verliefd op.

Nu is mijn vraag aan jullie ‘horloge-enthousiastellingen’ is dit wat?

Ik vind hem prachtig en ga er waarschijnlijk ook een aanschaffen.
Wel eerst even goed shoppen om de voordeligste prijs te krijgen.
Laat eens weten wat je betaald hebt.

Vr.gr.JanJ.

qua techniek , betrouwbaarheid , prijs - kwaliteit verhouding alles dik in orde (tu)
maar echt mooi kan ik dit model niet vinden,
groet
André

beste Majary,

het betref het duurdere model gemaakt van titanium en met saffierglas. De adviesprijs daarvan is €650,- en ik heb er €570 voor betaald. Het goedkopere model heb ik ook maar dan met een andere kleur wijzerplaat, stalen kast en band. dit model kost advies €500 en ik heb er €430 voor betaald.

Ik heb er dus 2 en ben met beide zeer blij. meest opvallende is dat titanium echt veel krasvaster is dan staal. op mijn stalen bandje zitten inmiddels aardig wat krasjes terwijl de titanium nog als nieuw is.

Hallo Joram,

Dank voor de reactie. Twee vind ik een beetje teveel van het goede.
Ik heb op dit moment een aanbieding van 350 euro.
Op ebay zelfs nog iets minder.

Gr.JanJ.

Jan,

let je dan wel even op dat je geen model nighthawk word aangesmeerd. deze lijkt spreken op mijn klokje maar zijn niet radio controlled, hebben geen saffierglas en zijn er niet in titanium uitvoering.

de Nighthawk winkel advies prijs is dan ook ‘slechts’ €395.

EIgenlijk vind ik een Nighthawk mooier…
Maar dat terzijde, Technisch gezien helemaal niet verkeerd natuurlijk!

Groeten,

Stefan

Ik vind hem leuk, en bovendien is het gewoon een goed en handig horloge.

Een vriend van me heeft er één en hij draagt nooit een andere; ondanks dat hij hem dag en nacht draagt blijft het ding er heel respectabel uitzien. Voeg daarbij dat het geval ook nog eens atijd gebruiksklaar is (je hoeft hem niet op te winden, in beweging te houden en geen batterijen te verwisselen; zelfs af en toe goedzetten is niet nodig) en je hebt een apart en ook nog eens optimaal inzetbaar klokkie!

Maar ik heb zelf nou eenmaal een tik-tic, dus niet-mechanische horloges komen simpelweg niet in aanmerking, maar dat is ook de enige reden dat k er geen heb.

Ik vind het een prachtig horloge, maar aangezien ook ik een tik-tic heb, hoef ik er geen. Alle respect overigens voor dit horloge.
Een kennis van me is trouwens tweede piloot op een B747 en die had ook zo’n ding gekocht. Hij werd knettergek van de wijzers, want doordat het horloge zendergestuurd is, was het steeds aan het zoeken naar het juiste signaal. Als je over de hele wereld vliegt, dan gaat zo’n horloge gekke dingen doen. :smiley: Dus heeft hij 'm verkocht (aan zijn jongere broer) en het niet-zendergestuurde model gekocht. Daar is hij dik tevreden over!