Citizen Ecozilla zwart: een hockeypuck voor je pols!

Dit was leuk én ik grijp er weinig meer naar. Wil je een Groot Horloge ™️ om je pols? Moet je deze hebben. Mijn pols is 19,5cm en het horloge droeg verrassend comfortabel. Afgelopen jaar gekocht van een forumgenoot, leuk mee in de zomer gedaan en nu mag iemand anders er plezier mee hebben. Watch only en in prima staat, net als de band en clasp. Niet hagelnieuw. De foto’s spreken denk ik voor zichzelf.

Mocht je het niet weten: 300m duikdiepte én een lichtopgeladen uurwerk, wat aanzienlijk nauwkeuriger loopt dan de ±15sec/maand die Citizen belooft. Weet je héél precies hoe laat het is daar beneden op 300m en kan je hem opladen met je zaklamp, als je per ongeluk langer dan 6 maanden blijft.

Te koop en alleen te koop, want ik wil weer krimpen met de collectie.

Merk en model: Citizen Promaster Ecozilla BJ8050-08E (de zwarte)
Diameter: 48mm
Leeftijd: geen idee. Wist de vorige eigenaar ook al niet
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: mei 2025
Factuur en/of certificaat: nee/nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: hemenax
Verzendkosten of afgehaald in regio: Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc): prima doch gedragen staat. Zie foto’s. Ik heb alle plekjes zo goed mogelijk op de foto proberen te krijgen.
Soort uurwerk en kaliber: ecodrive solar B873
Vraagprijs: €240,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes