Citizen jn0004-51E de versie met rode accenten.
Dit is een horloge uit te navihawk serie.
Na een beetje googlen raak ik er niet echt wijs uit.
Hier en daar worden ze aangeboden in de versie met gele accenten rond de 200 euro.
Wie van jullie kan zijn ervaring/kennis met me delen.
Het is geen eco-drive horloge.
Is ze niet te druk op de plaat want de ene foto tegen de andere geeft me telkens een beetje een ander beeld.
En hoe zit het met de functies en het gebruikscomfort ?
Help deze newbie even op het goede spoor aub.
Neen, ik zou er een handleiding bij krijgen.
Maar ik vraag me af wat de nieuwprijs is/was ( ik lees verschillende bedragen, in de US uiteraard het goedkoopst met ongeveer 260 usd maar niet meer verkrijgbaar) en of hij goed afleesbaar is en wat je als gemiddelde vraagprijs kan verwachten van dit uurwerk.
Twee en een half jaar oud en minimale gebruikssporen.
Geen originele verpakking aanwezig.
Ik weet dat het mss veel vragen zijn maar ben me nog aan het verdiepen in deze materie.
Eco-drive en satelliet controlled.
Niet wat ik kan kopen dus.
Is quarts horloge en manueel instelbaar.
Ik vroeg me eigenlijk af of dit type een goede aankoop kan zijn.
En wat ik verondersteld wordt er ongeveer voor te moeten betalen.
Ik vindt ze wel mooi maar is ze goed afleesbaar en zijn de mogelijkheden die er op zitten handig en bruikbaar ?
Nogmaals dank.
B
Citaat: “Is ze niet te druk op de plaat want de ene foto tegen de andere geeft me telkens een beetje een ander beeld.”
Als je dit jezelf al afvraagt, waarom dan toch dit horloge?
Denk je de mogelijkheden op dit horloge nodig te hebben? Een eitje bakken gaat ook met een gewoon horloge of kookwekker!
Als je een prijsindicatie wilt hebben, kun je i.i.g. Gerrit uit Beverwijk of IJmuiden eens mailen. Die verkoopt veel Seiko en Citizen (nieuw tegen scherpe prijzen) op Marktplaats.
Klop wat je zegt maar natuurlijk hebben we al die andere horloges ook niet nodig.
We willen ze gewoon hebben !
Maar idd, ok twijfel en dan doe ik het maar beter niet.
Er doen zich nog kansen genoeg voor en zo blijft mijn koopwoede weer even beperkt.
Er zijn er nog drie andere onderweg trouwens:-