Citizen Limited Edition Proximity 48MM Ecodrive BZ1028-04E

Ja, ook deze moet helaas het veld ruimen om (letterlijk) meer plek te maken in de collectie. Is een grote jongen, maar om de pols vind ik het wel meevallen eigenlijk. Maar draag 'm te weinig nu ik verslaafd ben aan mijn Chronomaster. En dat is zonde!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, niet te ruil

Merk en model: Citizen Limited Edition Proximity 48MM Ecodrive BZ1028-04E (nummer 2512 / 3000)
Diameter: 48mm
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 15-07-2017
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos + boekjes. zie foto’s
Verzendkosten of afgehaald: verzenden of ophalen regio Breda
Conditie (krassen, werking etc): wat krassen op de bezel
Soort uurwerk en kaliber: W770 eco-drive
Vraagprijs: 200 ex verzenden

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes

Nog wat extra foto’s. De ‘schade’ valt me mee. Zit helaas net aan de bovenkant.

En dat bluetooth. Ik krijg 'm niet aan de praat. Heeft het wel gedaan, zie de W770 nu ook in mijn bluetooth lijst maar de verbinding wordt niet gepakt. De Citizenapp is niet bijster geweldig en ik vermoed dat het horloge de bluetooth upgrades niet aankan. Apple en Samsung zijn daarin simpelweg beter :wink:

Desalniettemin makkelijk qua tijd in te stellen en loopt op en als een zonnetje!

Koningsdag groen up

Summerup voor deze zwart/groene one of a (3000) kind Citizen!

Prijs naar €180

Bandje is rubber → gemaakt voor mijn 18/18,5 polsen. Ter info :wink: