Citizen logo

Hallo mensen,

Ik heb ongeveer 4 jaar geleden een Citizen horloge ( eco-drive ) gekocht bij een juwelier, en probeer al een tijd lang informatie over dit horloge te vinden op i-net , en dan vooral het logo op de achterkant , helaas krijg ik er niets over gevonden , is dit een bepaalde uitgave geweest van Citizen ?? met zeilboot ?? ben al wel hoop andere logos tegengekomen van Citizen , maar nog niet dit logo.

Niet veel Citizen kenners op dit forum :S:D:~

ik vind h’m mooi maar nooit eerder gezien

Ik kan het typenummer niet goed lezen op het achterdeksel maar misschien levert dat iets op in google. Anders zul je op Watchuseek in het citizen forum moeten posten. Ik ken hem ook niet en kan ook niets vinden.

E110-H32337 , HSB GN-4-S , NO135 staat op deksel , en op wijzerplaat onder op 6 uur staat N-japan-N , E110-H56764-Y .
Zou er misschien een ander deksel op gezet zijn ?? omdat de nummers na E-110 niet gelijk zijn ?? , heb alle nummers al gegoogled e.d. , maar zonder resultaat , en het logo nog nergens tegengekomen. ook dit model nooit gevonden op i-net.
Hartelijk dank iig voor het meedenken.(tu)
Groet Sander

Heeft de juwelier waar je het horloge hebt gekocht niet meer info?

Gr,
Peter

Probeer het eens bij een van onderstaande fora;

die moeten het weten!

Zal het idd eens in die richting gaan zoeken , in ieder geval dank voor het meedenken.