Citizen heeft het iig wel begrepen met de uitlijning van de lumeplot op 3 uur. Daar kan Seiko nog wat van leren…
Op zich heeft deze wel wat, ken niet echt een Seiko in deze prijsklasse met deze looks?
Leuk dat ze het hacking en handwinding 8204 uurwerk gebruiken, een praktische upgrade tov bijvoorbeeld de NY0040.
300 ish
Volgens mij is er überhaupt geen automatisch Seiko duikhorloge meer in deze prijsklasse (MSRP €300-€350). Zou leuk zijn als ze ook officieel naar Europa komen, of een stukje goedkoper ‘grijs’ verkrijgbaar worden. Als je hem voor €350 uit Japan moet halen ben je alsnog tegen de €450 kwijt incl. BTW, import en verzending.
De stalen versie is cool. De dagaanduiding had voor mij niet gehoeven en Citizen had best een andere uurwijzer kunnen gebruiken Band en sluiting zien er heel fraai uit
Hij is goed hè? het is alleen geen echte divers extension… Meer een toolless fijn afstelling. Desondanks zou het van mij standaard op elke clasp mogen zitten!
Zo kijkend naar de afbeeldingen hier boven lijkt het er op dat deze nieuwe modellen van een echte divers extension zijn voorzien; ruim 1cm of meer in tegenstelling tot de max 1cm/3 posities op de PMD.
Verder leuke modellen. De Mercedes hand is niet mijn ding en qua maat weet ik het ook nog niet zo. Die bruine kleur heeft zeker wel wat.
Zolang de ny0040 het hier uit houdt zal deze nieuwe hier nog niet komen.
Volgens mij is dit een vergelijkbare ‘ratcheting clasp’ als op de Excalibur. Deze is inderdaad zeker enkele centimeters lang.
Exactemundo!
262 euro voor stalen versie bij Sakura
Nice! Of eigenlijk niet, maakt me hebberig en ik wilde even niks nieuws kopen