Citizen lanceert een nieuwe collectie in de Marine series met Diver’s 200m.
Met 41mm en een prijs vanaf ca. 330 euro in het vaarwater van de SKX en NY0040 uit Citizen’s eigen huis.
NY0125-83E (JDM)
NY0125-08W (JDM)
Citizen lanceert een nieuwe collectie in de Marine series met Diver’s 200m.
Met 41mm en een prijs vanaf ca. 330 euro in het vaarwater van de SKX en NY0040 uit Citizen’s eigen huis.
NY0125-83E (JDM)
NY0125-08W (JDM)
Damn, dát is pas een rip-off 
solid end links + ratcheting clasp is wel een 
maar de prijs ervoor…
Wel lekker qua maatvoering.
Met divers extension 
Met Mercedes wijzers 
Ergens ook weer waar, ja 
Anyway, lekker prijsje.
Echt leuke horloges, gaat zeker op de wishlist!
Mooie Google Translate vertaling van de Japanse website:
Go Deeper To the bottom of the deep sea that you can’t reach no matter how much you dive.
Ehh, ok.
Erg gaaf, ik hoop dat ze er ook nog een maken in volledig rvs.
Ik vind de combinatie goud/rvs altijd wel iconisch voor Citizen duikers, maar niet voor mezelf.
Best aardig eigenlijk. MB wijzer is jammer, lume bij 3 op de juiste plek wel weer lekker.
Tof! Is die ene brons? Of rosé goud 

They’re not wrong!
Als het een uitschuifbare sluiting is zoals op de PMD56, is dat alleen al reden genoeg om er één te kopen!
Mooi, maar die merc-wijzers doen afbreuk aan het geheel, ik vind deze alleen staan op een Rolex of een TagHeuer vintage, gemiste kans voor Citizen…
Het is een re-issue/geïnspireerd op een model uit de jaren '60 dat deze wijzers ook had, vind het vanuit dat perspectief wel cool.
Inderdaad, maar als het een heritage-edition geweest was zoals op het vintage model had ik het meer kunnen smaken… Nu is het gewoon een samenraapsel in mijn ogen.
En wanneer komen ze op de markt? Die bronzen is wel heel apart
10 juni. Maar ik heb het idee dat het Japan-only is. Ook twijfel ik eraan of het wel brons is. Ik las iets over ‘brown plated’.