Citizen navihawk

Beste forumleden,

Kwam laatst al googelend op de Citizen Navihawk. Vond het een leuk horloge om als daily beater te gaan dragen.

Nu vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met dit horloge en of er van een ander merk wellicht een alternatief bestaat.

Ben zelf meer gecharmeerd van de Skyhawk, maar er staat er hier 1 te koop.

Zo heb ik er een om gehad tijdens mijn vakantie, en vond hem fijn dragen, en in het echt mooier dan op welke foto dan ook.

Het is een compleet horloge, met veel functies die goed te onderscheiden zijn.
Altijd op tijd, en nooit geen batterijen meer.

Dus een kandidaat voor mijn pols.

Van Citizen heb ik een Skyhawk in het zwart (Blackhawk?). Klok met veel functies waar onder Radio Controlled en Solar powered. Let wel, mijn band is erg stijf, terwijl van andere ie weer soepel en mooi om de pols valt.

Bedankt voor jullie input!

Iemand nog een idee voor een alternatief van een ander merk?

Deze is wel van een ander type, maar heeft ook een hele hoop toeters en bellen. Vond em altijd wel iets hebben, maar toch net niet helemaal. Heb vorig jaar overwogen em te kopen. Het inductieladen vind ik wel weer erg leuk gevonden. En natuurlijk top dat ie illuminator verlichting heeft ipv LED. Ook het trilalarm vind ik leuk gevonden.


http://www.specialopswatch.nl/product_info.php/cPath/45/products_id/129

Hij heeft zeker wat, een mooi prijskaartje :smiley:

Tja, maar t zijn niet zomaar klokjes. Special ops dragen ze. En zelfs Jack Bauer heeft er 1 gehad. Dat zegt toch genoeg :wink:

Met de nadruk op gehad (lees gekregen)

Maar ik vind het een mooi horloge, en vooral de lader geweldig.
De Warriors ook.