Citizen NB1050

Beste horlogeliefhebbers,

De Citizen NB1050 kwam net op mijn pad. Eigenlijk perfect. 38mm, saffier, datum, 4hz. Maarja, JDM only.

Wat zijn mijn opties? Chrono24, maar daar komt dan 21% btw bij op (+invoerrechten(?) en inklaringskosten).

Of zijn er ook Europese retailers die deze JDM horloges kunnen leveren? Ik zag 111Watches ergens langskomen.

Alvast bedankt.

2 likes

Via eBay wellicht?

Watches111 inderdaad. En anders checken bij SoloJapan

1 like

Yes, daar komt mijne ook vandaan. Daar kun je goed bestellen en je betaald geen invoerrechten.
Hoe heet die op Chrono? Ik vergeet steeds z’n naam maar het is dezelfde verkoper als 111 Watches.

Prachtig horloge en echt bang for bucks.

Edit: Perfuwatch op Chrono is dezelfde verkoper.

1 like

mijne komt ook van 111watches, vorig jaar gewoon op de website met de CC gekocht, was er met een week en geen extra kosten

prachtig horloge maar draag hem eigenlijk alleen bij wat meer formele gelegenheden

3 likes

21% btw is de grootste post inderdaad. Invoerrechten zijn max. 80 cent of iets dergelijks voor horloges, en inklaringskosten verschillen per vervoerder. Ik lees hier op het forum regelmatig dat je voor de goede orde met +25% rekening moet houden.

1 like

@solo is SoloJapan geworden, heb hem vanmorgen het geld overgemaakt :wink:

3 likes

Vriendelijk bedankt voor alle berichten! Deze gaat denk ik op het verlanglijstje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like