Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Ik heb ook meerdere horloges bij hem gekocht, maar was per saldo altijd goedkoper uit op C24, ook zijn gebrek aan snelheid en transparatie waren het niet voor mij. Ik betwijfel ook of de Europese regels voor kopen op afstand gelden aangezien je niet op een website bestelt, maar direct via hem zelf. Aardige kerel dat wel.

1 like

enkel met deze drie :ok_hand:
Lily Japan Time (Japan)
Happy Time (Japan)
Perfuwatch (Spanje)

1 like

Is het verschil groot wat hij er tussenuit sleept? Kan me natuurlijk voorstellen dat hij er ook wat aan wil verdienen. Maar aan hoeveel % commissie moet ik dan ongeveer denken?

+25% tov de chrono24 prijs in Japan en meestal rond de 300 euro als het veel van die 300 afwijkt

1 like

:point_up_2:

2 likes

Oké top, bedankt voor alle info ik zal in ieder geval even een prijs opvragen bij hem. Klopt het dat zijn website uit de lucht is en je enkel kan mailen? Voordat ik een oplichter die hem imiteert te pakken heb.

Ja, dat is al jaren af en aan

1 like

Dat is het juiste mailadres en hij reageert gewoon. Pas nog contact gehad

1 like

Ik was bij Magi van SoloJapan voordeliger uit destijds voor mijn Chronomaster. Ook heeft hij de Titanium bracelet geregeld (waar op chrono24 geen enkele aanbieder me mee kon helpen) en een stalen band voor een NB1060-12L.

Fijne vent verder ook.

2 likes

Ik ben ook een stuk voordeliger uitgekomen via SoloJapan dan de opties op Chrono24.

Ik raad hem zeker aan.

1 like

Iedereen ontzettend bedankt voor alle hulp en tips. Ik heb Magi een mail gestuurd en wacht dat nu rustig af. Mochten er updates komen dan laat ik die uiteraard trots weten en wie weet behoort er straks ook een prachtige The Citizen tot mijn collectie :star_struck:

3 likes

Gisteren binnengekomen deze NA: ‘The Citizen’ AQ4100-57L:

7736213c80ae9134f113964087409ca829bc7280_2_666x500

18 likes

Het lijkt erop dat Magí en ik een overeenkomst hebben kunnen sluiten! Qua prijs zit hij net onder chrono24 + aanvullende kosten!

“Mijn eerste The Citizen” wordt vervolgd :grin:

Aangezien ik de eerste week van maart op wintersport ben heb ik gevraagd of het daarna verstuurd kan worden. Dus mijn volgende update is hopelijk een foto van de nieuwe aanwinst! Nogmaals bedankt iedereen :heart_hands:

10 likes

mooi vooruitzicht en fijn om te weten dat Magí de concurrentie met C24 weer aangaat👍

2 likes

Mooi vooruitzicht. We zien graag de foto’s.

2 likes

Mooi vooruitzicht!! Hoop dat je er net zo blij van wordt als ik van mijne…

19 likes

24 likes

Ongelooflijk mooi!
Veel beter wordt het niet!

1 like

Fijn!

15 likes

blijft fantastisch!