Citizen nighthawk incoming steinhart schuift op

Ik was aan het sparen voor een steinhart ocean 44 maar op e-bay kwam een oude vlam tegen nml de citizen nighthawk havanna waarvan de prijs flink is gedaald

Daarmee is de komst van de steinart ocean 44 met onbepaalde tijd doorgeschoven naar een later tijdstip.
En als een stralende zwangere vrouw wacht ik gespannen op de komst van mijn nieuwste kindje :wink:

Mijn beste,

En al is het niet helemaal mijn smaak (ik vind de wijzerplaat iets te druk),
ik kan mij jou honger naar deze kloeke tijdmachine, levendig voorstellen.
Een krachtig, sportief en actief horloge!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Fantastische klok voor het geld, met maar één minpunt: geen saffier…
De mijne heeft al de nodige krassen op het minerale glas en daarom maar tot mijn daily beater gebombardeerd.

Erg mooie klok!

Gefiliciteerd met je nieuwste kindje wanneer ben je uitgeteld?

@marz Ik heb wel meer klokjes zonder saffier en ben er ook waakzaam op die niet te dragen bij riskante activiteiten. (zoals 's nachts vlak langs muurtjes zwalken :wink: )

@koningcaris Met de postsystemen van vandaag de dag is dat moeilijk te voorspellen maar ik ga uit van de inschatting van de verkoper van 10 a 20 dagen

Nu heb je tenminste een horloge met een geheel eigen gezicht, gefeliciteerd. Ook van harte proficiat met jullie zwangerschap.

ticothijs82 Schreef:

Ook van harte
proficiat met jullie zwangerschap.

De zwangerschap is een symbolische het kindje in deze is het horloge wat onderweg is.

(:smiley: té snel gelezen…

Proficiat! Heb de titanium chrono uitvoering met saffier. Fors klokje, die toch prettig draagt.

Is dat deze?

eric128 Schreef:

Is dat deze?
http://www.larrybiggs.net/scwf/images/com/photobuc
ket/img/ae/cd/02/1e/1705c09f54a11a6c564e742d.jpg

Wow, die is ook gaaf. Maar nee, ik heb 't oudere broertje. Precieze foto heb ik niet kunnen vinden, maar het gaat om dit model met 3 ronde subdials.