Citizen NY0129‑58LE marineblauwe 'grain' wijzerplaat – € 189

Een moderne ISO6425‑gecertificeerde duiker uit de Citizen Marine‑lijn, uitgevoerd met het robuuste/betrouwbare Miyota 8204 automatische uurwerk (met hacking & handwinding), saffierglas, 20 bar waterdichtheid en een prachtige diepblauwe wijzerplaat met een grain-textuur.

Dit model staat bekend de solide bouw, soepele bezel, goede bracelet en dat het een van de weinige betaalbare duikers is met volledige ISO‑certificering.

Dit exemplaar is compleet, in nieuwstaat (paar keer gedragen) en werkt uiteraard perfect.

Te koop

Merk en model: Citizen NY0129‑58LE
Diameter: 41 mm (lug‑to‑lug 50 mm, dikte 13.7 mm, lugs 20 mm)
Leeftijd: februari 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): februari 2024, eerste eigenaar

Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set + originele stalen band + schakel

Verzendkosten of afgehaald in regio: € 12 aangetekend + track & trace

Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat (paar keer gedragen), werkt perfect

Soort uurwerk en kaliber: automatisch – Miyota 8204
(functies: dag, datum, hacking, handwinding, 42 uur gangreserve, 21.600 bph)

Vraagprijs: € 189

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren in het topic is helaas niet toegestaan.
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Advertentie 5 uit 24 in 2026

5 likes