Poor man’s Brando
In het kader #durftevragen:
Iemand heel toevallig nog schakels liggen voor deze band? Of een idee waar ik eraan kan komen voor een normale prijs? Het betreft deze 22mm band:
Van dit horloge:
Dank!
Normaal ben ik dus een echte Seiko fan, maar vorige jaar eens een Citizen promaster ny0040 gekocht. No hacking wel handopwindbaar. Het horloge beviel me erg goed, maar omdat ik in 2021 mijn eerste grail wilde kopen , een Omega speedmaster, Heb ik de promaster verkocht. Het model bleef door mijn hoofd gaan. Afgelopen weekend zag ik deze promaster voor een mooie prijs bij een online winkel en heb toegeslagen. Dus is er vanaf vandaag weer een Citizen Promaster in huize Spooler!
Nu wat schetst mijn verbazing, ik heb een hackable variant van de Promaster!
Nu is mijn vraag; Hoe kan dat? Is dit een nieuwe uitgave? Is het een limited edition? Ik kan er op het net weinig over vinden.
Iemand bekend met dit model uurwerk de 8204?
Ben erg positief verrast aangezien ik precizie belangrijker vind dan handopwindbaar.
Een fijne dag HF
Hij is mooi. Heb ik ook gehad met 8203 uurwerk. Waar komt die vandaan als ik vragen mag?
Van Lucas Dive store in Nijverdal.
Citizen is bezweken onder de hackfunctie druk.
Jij hebt een nieuwe model uurwerk in je horloge. Een geupgrade 8203, De 8204. Leuke mazzeltje als je dat niet wist.