Gewoon afrekenen. Het is een geweldig mooi horloge voor de prijs. Toevallig komt dit bericht net voorbij:
Ik hoop dan wel dat ze de boel voldoende bedekken . Als je nog een stukje vind in het zwart die geen, hoe zeg je dat netjes, doesn’t have a scent of a woman, dan wil ik voor mijn Nighthawk wel zo’n band:kissing_heart:
. Je nr 1 klant hoop ik
Ik heb vast nog wel een setje van mijzelf ergens liggen die ik daarvoor kan gebruiken, dus dat komt wel goed hoor
Is er iemand op dit forum met een Octavia uit de Signature serie? @Slin als er iemand is die dit weet ben jij het wel
Op ErikasoriginalMN strap.
Heerlijk comfortabele combinatie met warm weer.
Ben nog steeds erg blij met dit horloge. Draagt zo prettig!
Een horlogeband van Hirsch ipv de originele band.
@Silvester1987 @Sisinnio dit is jullie schuld mij een beetje op ideeën brengen en mij hiertoe aansporen…
Dat beige linksboven is het oude ding van een paar posts terug. Die is te breed voor een clasp. De paarse wordt m’n Funky nieuwe strap. 3 meter aan touw waarvan uiteindelijk een schamele 5cm aan strap van over blijft
Helaas! Zwart is het niet meer op voorraad. Je bent natuurlijk vrij en stukje te doneren vanaf www.paracord.nl
Dat paarse ding is van 2mm ppm koord. Het veel dikkere 4 á 5mm zwarte koord van Silvester maakt het verwerken van een goede sluiting wel erg lastig. Die van hem sluit dan ook met een stuk klittenband als ik mijn niet vergis. (Niks mis mee trouwens! Als het werkt dan werkt het )
Tldr; huisvlijt!
De versie die ik nog wel eens wil proberen staat daar niet.
Voor nu: bij zomers weer pak ik na al die jaren nog steeds het liefste mijn Courageous
Dat heb ik al 10x kunnen doen maar dat doe ik niet.
Ik heb hem 33 jaar geleden gekocht op St Thomas en doe hem niet weg.
Je vraag is begrijpelijk want velen gingen je voor.
Zeker deze titanium uitvoering is vrij zeldzaam ik kocht hem daar voor omgerekend F525,- helemaal nieuw.
-Freek-
Dat kan niet anders dan een erg aangename kennismaking zijn Is er ergens een NA beschikbaar? Ik ben stiekem wel benieuwd naar die eerste indruk en ervaring.
Hi ruwen, ik zal binnenkort hier wat neerzetten…
Als je een C029 kunt vinden voor een beetje normale prijs…….
Kijk je op b.v. Chrono24 dan loopt het al aardig uit de hand.
Buitengewoon aangenaam om te dragen dat titanium.
Ik koop eigenlijk alleen nog titanium.
Het draagcomfort is ongeëvenaard.
-Freek-
Er staat er nu één gereserveerd voor €2350,- gaat nergens over.
-Freek-
Zo zou ik er nog één willen met de gouden accenten, dan heb ik ze alle drie…maar ja, die prijzen.
-Freek-