And set!
Alleen had ik hem een tijdzone verschoven om de zomertijd lekker snel in te stellen, dus nu loopt hij 1 uur voor
And set!
Alleen had ik hem een tijdzone verschoven om de zomertijd lekker snel in te stellen, dus nu loopt hij 1 uur voor
Nice! I like!
Ja grappig detail. Ik kijk al jaren op die Japanse veiling site. Nooit eerder die blauwe gezien. Ik stel een (dacht ik) veilig bod in om te kopen. Bam dik er over heen… Jammer zal wel weer een paar jaar duren. Volgende dag staat er weer 1 op. Met stip de duurste horloge uit de serie nu.
En op Instagram ook meteen het horloge met de meeste reacties. Erg leuk. Snap dan niet dat het geen verkoop topper is geweest.
Goede vangst dus! En met goed recht ook.
Moet wel toegeven dat als er seiko op de wijzerplaat had gestaan ik het verschil niet had kunnen zien
Maar dat kleurtje…
Even uit nieuwsgierigheid: hoe zit die nu vast om de springbars? Gewoon vast geknoopt? Ik speel al vaker meer de gedachte zelf zoiets te maken, maar kan geen manier vinden om netjes op de case aan te sluiten die mooi en stevig is.
Even een paar belabberde en gefaalde pogingen uit een duister verleden:sweat_smile:
Ik zie een nieuw business model ontstaan
Ik ben ook onder de indruk van dit bandje🤩
Het lijkt op paracord of iets dergelijks, als je daar de kerndraden (5 of 7 stuks dacht ik) uit trekt, dan hou je een gewoven draad over die je heel netjes plat kan maken.
Misschien dat dat helpt?
De springbars zitten door een lus. Dus aan de buckle kant beginnen met weven en bij de springbars terug lussen…
Dus toch! En ik maar denken dat er ergens een stalen buisje zou zitten waar de knoop omheen zit
Dank je! Dit geeft een veel beter idee van hoe het in elkaar steekt
Ik kan trouwens niet ontkennen dat ik niet met die gedachte heb zitten spelen
Je komt op de meest vreemde plaatsen paracord tegen hier in huis
Edit:
Jullie hebben mij zojuist een goed idee gegeven
Thanks guys!
4 ratcheting clasps incoming!
Hoi allen,
Naast mijn Seiko SPB143 zoek ik een beater en daar heb ik een Citizen voor in gedachten. Een mooie andere Japanner die moet dienen voor vakantie of spelen met mijn zoontje. Merk op dat ik met de Seiko teveel met mijn horloge bezig ben en dat vind ik niet prettig. Ben er dus zuinig op. Low budget en een niet al te grote duiker is een vereiste. Dacht zelf aan de NY0040. Misschien erg voor de hand liggend dus mijn vraag hier is of er leuke alternatieven zijn of kan ik gaan afrekenen? Foto voor de sfeer.
Ik heb zelf de NY0040 sinds iets meer dan een maand. Bij mij is hij het geld zeker waard!
Afrekenen. Heel fijn horloge, ik heb hem nu een jaar en draag hem met veel plezier. Meerdere forumleden hebben die ervaring.