Klein screenshotje van een website met de kanji van de weekdagen:
Is dus de eerste kanji van het woord kayoubi… dinsdsg dus
Klein screenshotje van een website met de kanji van de weekdagen:
Is dus de eerste kanji van het woord kayoubi… dinsdsg dus
Ik snap er helemaal niks van.
Ben dus zelf op zoek gegaan.
Zou het een chinees datumwiel kunnen zijn?
ff met de snelverstelling Bob. Spiekbriefje erbij en hoppa… ik denk Chinees
Klopt. Wel leuker als in het Engels.
Oh oh… Moet ik m’n inbox al in de gaten gaan houden?
Goed om te zien dat de achterstallige polstijd stevig wordt ingehaald
Dat geloof ik best. Het is een horloge met bomvol karakter. Heerlijk en een genot om ernaar te kijken.
ik had deze ook, maar die bleek niet te synchroniseren op de mast van Duitsland.
En daar heb je een radio controlled toch eigenlijk wel voor.
Klopt, dit is een jdm model die is gemaakt om alleen in Japan te synchroniseren. Die radio sync is voor mij de bonus; alle andere specs doen het al voor mij
Mocht ik echt te lui zijn om hem zelf op tijd te zetten dan pak ik deze app er wel bij en laat ik m’n telefoon en horloge even samen zijn… Daarna loopt hij wel weer goed.
Ik kreeg dit met mijn Casio (ik weet het, verkeerde topic) niet aan de praat. Wat ik probeerde was het ‘piepje’ heel hard zetten op de bluetooth speaker en het horloge in receiving mode ervoor leggen. Lukte niet. Hoe werkt het bij jou?
Het is niet zozeer dat het een noodzaak is, het leek me vooral gewoon leuk om eens te proberen
Ik heb het met de telefoon speaker geprobeerd, maar dat werkt lang niet zo goed. De beste ervaring heb ik met een bedrade koptelefoon of oortjes.
Het snoer hiervan rol ik op tot een spoel die ik plat op de oorschelp van de koptelefoon leg, daarbovenop komt dan het horloge. (deze kan ik dan ook precies sluiten zodat hij om de schelp heen klemt) Als je oortjes hebt zou ik de spoel plat op tafel leggen met het horloge plat er bovenop leggen. (Zolang de 9-uur zijde van het horloge maar zo dichtbij mogelijk zit bij de spoel. Daar zit namelijk de antenne in het horloge)
Dit ziet er ongeveer zo uit:
Vervolgens de app starten, max volume en het horloge in ontvangst modus zetten.
Wat ook helpt is gewoon even niete in de buurt zijn zodat je geen geluiden maakt die ruis kunnen veroorzaken… Alhoewel ik niet zeker weet of dit echt invloed heeft gezien dit ding op een radiosignaal werkt, niet op het geluid zelf…Denk ik…
edit:
De money-shot
Wow, bedankt voor de uitleg ik ga het proberen