Citizen only deel 2

De gele weer terug…en eindelijk die pisbakken stalen band nu ook perfect dragend gekregen…gelijk bij de blauwe ook de stalen band aangepast :ok_hand:t2::wink:

21 likes

Er was hier ook nog iemand met een AR5000 dacht ik, niet ?

Ik niet :slightly_smiling_face:

Mooi Nils!
Die blauwe is een tof horloge👍

1 like

Thanks :+1:t2::smiley:…de blauwe is zeker de mooiste van heel de serie :ok_hand:t2:

1 like

Er komt toch weer een Citizen bij, maar een andere dan eerst gedacht :slight_smile:.

Een BM7360: de tweede titanium, maar heel andere stijl dan de BN0200 :wink:
een mooie 41mm en slechts 89 gr.

12 likes

En er komt er nog eentje aan :slight_smile:

Ik zal blij zijn als beide hier in huis zijn :wink:

10 likes

Zeer fijn om te dragen, goed groen en ik vind het persoonlijk mooier bij titanium aftekenen dan bij staal.

Alleen hij is zo lawaaiig dat ik er niet mee kan slapen. Draag hem daarom vrijwel nooit terwijl het de perfecte beater zou zijn voor mij.

6 likes

Titanium! 89 gram, heel cool!

Duur?

1 like

Adviesprijs is 399,- dus valt heel erg mee. Nieuw moet je hem voor 325,- wel kunnen oppikken.

List price is 249, maar is ook wel voor minder dan 200 te vinden als je wat rond kijkt.
Ik heb hem tweedehands gevonden :wink:

1 like

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/citizen/citizen-herenhorloge-super-titanium-bm7470-84e-titanium-zilver?gclid=EAIaIQobChMI8Lmv-dbA7gIVhOvtCh1vow_eEAQYAyABEgIyuPD_BwE#

Nieuw onder de 200 zelfs… gaaf horloge! Heb je ook wat wrist shots @Paul-V?

Edit: ander type nummer zie ik nu…

Ja, maar dat is een ander model: grotere kast vooral.
Ik heb bewust de kleinere versie gekozen: BM7360, naast de BM7460 die ik al had. :wink:

(Ik zie je edit net…)

Nee, nog geen eigen foto’s. Ik hoop het volgende week thuis te hebben :slight_smile:

1 like

Ook vandaag is het weer “Citizen day” :slight_smile:

Dagje BN0200

1 like

Ik zoek er eigenlijk nog een Citizen automaat voor erbij, heb nu een AT en een CC, dus een automatic erbij zou een mooi trio Citizen horloges maken.
Kan iemand mij hier vertellen welke modelnummers ik dan op moet zoeken?

(Voorkeur gaat uit naar dressy/semi sportief)

1 like

Zoiets? (Eentje uit de NY-reeks)

Iconische Citizen automaat :blush:

6 likes

Prachtige dingen! :+1:
Heb een tijdje terug overwogen mn NY reeks te vervangen voor eentje hiervan. Helaas is de diameter toch net te groot voor mij. :pensive:

1 like

7 likes

Mooi! Maar zelf iets meer in de stijl van mn andere Citizens :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Verdwaald? :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

4 likes