Gefeliciteerd, en veel plezier ermee ! 
Geweldig. Ik heb deze gespot tijdens vakantie en gekocht. Alleen de batterij was op, maar ja wilde die toch hebben. Het duurde zeker een half uur voordat alles goed stond. Ik heb niet het lef om aan de knoppen en kroon te komen. Ik vind hem een beetje begin jaren tachtig. Wat vinden jullie ervan?
Dank je! Veel plezier van.
Bij het opruimen deze nog gevonden Citizen G113 NOS
Moest iemand ze willen overnemen dan hoor ik het graag via PB.
Vanochtend gevonden op de Ij-hallen. Bij thuiskomst meteen opgeknapt, Weet niet veel van Citizen af en kan online niet veel vinden over dit model.
[0200] 4-020511 SMT 63-4093
Topmodel van Citizen.
Heb hem zelf ook en zou hem niet in de collectie willen missen.
Erg mooi inderdaad, welke is dit?
NY0100-50XE volgens mij
Deze bullebak mag weer even bijkomen op de vensterbank. Syncen in de horlogekist is hij toch net iets te soft voor 
Die kleur vind ik zo 123 niet terug in deze serie. Maar wel eentje om in de gaten te houden.
De Citizen radiocontroled horloge doet me aan de rechterkant heel sterk denken aan een bepaald model dat ik zoek.
Als je de linkerkant waar de ontvanger in zit weg denkt en de kast links rond zou zijn, welk model zou dan het best overeenkomen?
max diameter 40 mm
Thanks, die zag ik idd. Toch lijkt die andere meer zeegroen / blauwgroenig. Misschien is het de lichtval op de foto.


















