Citizen only deel 2

Thanks, die zag ik idd. Toch lijkt die andere meer zeegroen / blauwgroenig. Misschien is het de lichtval op de foto.

20 likes

Machtig mooi Piede . :+1:

1 like

Approved by Jesus. Yeah!

Thanks kerel :wink:

1 like

10 likes

Leuke vondst :ok_hand:t2::smiley: …is een handwinder met zo te zien het 0200 uurwerk…hier kan je wat lezen :+1:t2::blush:

Zelf deze…


13 likes

Dezelfde kast met andere borstelrichting?

10 likes

Ja lijkt wel dezelfde kast :+1:t2::smiley:

1 like

Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ik, tot mijn verbazing, intussen 25 horloges heb liggen…
Meer dan de helft ervan is Citizen.

Ik zou het totaal aantal wat willen reduceren, dus er zullen ook wel wat Citizens gaan vertrekken denk ik.

Voorlopig denk ik aan de BN0200-81E, een AW1244-56E, een CB0010-88E, AW1585-55L, BM7460-11E, AT4008-51E, en/of AT8011-04E misschien ?

Nog even over slapen.

1 like

Dit is tijdens een regenbui op het dak van mijn auto, niet heel representatief dus voor dagelijks gebruik :wink:

afbeelding

Vandaag deze juggernaut om:

12 likes

:rofl:

1 like

BJ7000-52E

11 likes

15 likes


12 likes

Lijkt me leuk om op een verregende vakantiedag alle functies uit te zoeken en te proberen.

2 likes

Vandaag een beetje het wereld wijde web af struinen, kom ik toch 3 coole citizens tegen welke ik alle 3 nog niet eerder heb gezien. Wellicht overheen gekeken, maar iemand ervaring met een van deze?

AW1690-51E (ook wel de citizen Arezzo)

BL5594-59A (digitale module, perpetual calender, JDM model)

NB1050-59A (ook wel gekscherend de baby chronomaster genaamd)

11 likes

Nope, had wel de NB1050-59A vorige maand gezien. Was alleen uitgebracht in Japan volgens mij. Alle drie zijn echt prachtig. Review op YouTube heeft het over 'Baby Grand Seiko meets Baby Omega Aqua Terra.

2 likes

Die onderste is er ook in blauw en zwart.

Vind het echt jammer dat de zwarte een wit datumvenster heeft. Zoals zó vaak het geval bij horloges met zwarte plaat. Vooral bij dit soort semi dressers vind ik dat een doorn in het oog. Anders was dit een serieuze kanshebber geweest. 38mm ook echt een lekkere maat

11 likes

Humor, nooit stilgestaan bij die witte datum op een zwarte wijzerplaat. Ik ga eens bij mijn horloges kijken hoe het daar zit.

1 like

Op voorhand sorry :wink:

2 likes