Citizen only deel 2

De NA’s en Incommings vliegen je om de oren @Zuid :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:

1 like

Haha, zoveel dat er twee opties overblijven: professionele hulp of echtscheiding :wink:

1 like

14 likes

Is wel met hacking dacht ik :thinking:

1 like

Yep, heeft hacking en handopwinding

1 like

Ziet er weer top uit.

1 like

Bezit hier iemand de citizen G113 met 8410 cal? ik zoek oplossing voor instelling? Thx

4 likes

Hierbij nog wat extra foto’s om de band beter te kunnen zien:

De band is geweldig soepel en je krijgt twee lengtes voor het lange gedeelte erbij, zodat hij ook op de zeer korte polsomtrek kan.

9 likes

Ik zag dit horloge op het net. Wat een leuk horloge.
Volgens mij nog niet voorbij gekomen in dit topic.

10 likes

Idd wel gaaf. 40mm. Geel/Goud heb ik nog niet in de kist. Hmmm :thinking:
Mooie kast en wijzerplaat, vergrootglaasje kan verwijderd worden, geintegreerde band. Echter helaas wel een band zonder divers-extension zo te zien… Bedankt voor het delen!

3 likes

Niet leverbaar aan AD’s in Europa, dat wordt importeren uit Azië :face_with_monocle:

1 like

Die NJ0150-81Z is een heel mooi model met goede specs. Saffierglas, 8210 automaat (let op, geen hacking), 45 uur gangreserve.

Wat ik minder vind is die band. Je moet het echt met die metalen band doen.

image

image

6 likes

Prachtige band. Staat hem goed.

Die twee lengtes bij Barton zijn altijd super; voorkomt dat mensen banden met een schaar afknippen :wink:

1 like

Daar heb ik geen moeite mee, 50m WR wel…

3 likes

Vanaf 10 ATM is het gewoon goed; daar komt geen water in. Certina heeft bijvoorbeeld alles op minimaal 10 ATM (DS-concept).

5 ATM vind ik zelf nog acceptabel. Waarom vind jij dat niet ok?

1 like

:point_down:t2:
Vanaf 10 ATM is het gewoon goed; daar komt geen water in.

2 likes

6 likes

Goedemorgen HF, ik kom een apart, vintage Citizen horloge tegen, ter overname, maar kan er niets over vinden. Ik was benieuwd of iemand het horloge kent en er iets over kan vertellen?
Bij voorbaat dank!

2 likes

Kan niet kiezen! Duiker met pilot strap voor een desk-job :sweat_smile:

8 likes

Moet kunnen, zolang je het zelf leuk vindt. :+1:

1 like