Citizen only deel 2

So zeg!
Slin’s citizen museum :raised_hands:

3 likes

Wat een belachelijk gaaf ding😍

Wat is de lug to lug?

1 like

Helemaal niet nodig…bij mij is 3/4 van de collectie niet erug indrukwekkend…jij hebt gelijk 12 topmodellen :ok_hand:t2::smiley:

1 like

Tijd om het museum op te ruimen :+1:t2::rofl:

2 likes

soon, verry soon :smiley:

1 like

Ik heb eigenlijk hetzelfde nieuws als Ludo…
Morgen krijg ook ik mijn laatste binnen.
En als dat allemaal goed gaat natuurlijk dan komt er… wat kan het ook anders zijn…
Een Citizen :stuck_out_tongue_winking_eye::pray::innocent:
Ik wil dan met zo’n 50+ een pauze inlassen.
Misschien nog 1 per verjaardag :hugs::thinking:

1 like

Dankjewel!

Ik dacht 50mm. De kastdiameter is 44mm en daarmee een flink horloge. Toch draagt dit heel prima door de korte lugs o.a. :blush:

1 like

Wel nee. Net als ik, zeker 5 per maand. :sneezing_face:

Alleen valt me recent opeens op dat de prijzen die ik geef hoger zijn geworden… Met afgelopen maand als flinke uitschieter…

1 like

:joy::joy::joy:, dat is precies wat er gebeurd is de afgelopen 3 weken…

g7

En morgen dus de holy grail :champagne:

3 likes

10 likes

7 likes

Wat is er met die duikring gebeurt ?
Zoutzuur gezwommen?

4 likes

Geen idee, maar als ik naar de parenclub ga is dit het enige wat ik nog (hangend) draag…

Wat is die Tissot van jou prachtig. Echt echt genieten. En de foto kan ook meedoen aan een wedstrijd. Wat kunnen veel leden van het forum toch goede foto’s presenteren👊

Ik reageerde in dat berichtje trouwens op een nieuwe aanwinst van Abel. Die vond ik ook erg mooi en zo kwam ik bij toeval bij de Tissot Seastar 1000 uit…

Ohw, mijn vrouw leest nu ineens mee, en zegt dat wij nooit naar de parenclub gaan :confused::astonished:
Sorry :grimacing:

1 like

Nu snap ik het bedankt!

1 like

citizen 50th anniversary watch :ok_hand: :smiley:

5 likes

Vanavond met deze thuisgekomen :hugs:

Nu kijken of we een beetje afstand kunnen nemen​:pray::grin:

8 likes

18 likes

Altijd op tijd! Lekker hoor … :sunglasses:

15 likes

Mooi hoor Junior. Wat ik zo bijzonder vind is dat Citizen erin geslaagd lijkt om met dit type horloges een eigen gezicht te hebben. Je herkent ze op afstand. Bij mij begon het rond 2007 met een Citizen Nighthawk zwart en daarnaast de Havana uitvoering. Ik denk als ik de jouwe in het echt zie dat ik er geen weerstand tegen kan bieden. En geen rare dingen denken he, pas op.
Wanneer geef je eens een cursus foto’s maken voor een groepje forumleden? :grimacing: :sweat_smile:
Ik sta vooraan :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Goede keus geweest he?

4 likes