Citizen only deel 2

Dit juweeltje is JDM-only uit de Citizen Collection met referentie NB1050-59A. Mijn ‘beste’ horloge in mijn collectie. Duratect coating en saffier antireflectie glas. Met het Citizen 9011 uurwerk, hi-beat met 28.8k bph en 42 uur reserve. Kastdiameter is 38mm, kastdikte is 10.5mm. Op de originele Duratect Platinum stalen bracelet met een milled clasp.

17 likes

Zonnetje :sunglasses:

11 likes

Nieuwe rubber band voor de tough

13 likes

Nog steeds mijn favoriete field watch.

16 likes

Mooie voor de donkere dagen Pierre :ok_hand:

1 like

Ook die van mij (in blauw).

Reflecties

16 likes

Ny0040 Blauw :fire:

19 likes

Blauw, altijd goed :blush:

18 likes

Een jaartje geleden via HF een vriend van me aan dit horloge, maar dan de blauwe variant, geholpen. Ik was best onder de indruk van de prijs / kwaliteit verhouding :ok_hand: lekker hoor. Ze zijn best fors in diameter toch? 44mm of zo…

46 zelfs geloof ik. Je moet er de polsen voor hebben…

Zo! Die is gaaf zeg :+1:

1 like

Deze wil ik toch nog wel eens een keer live zien. Ik begin de 38-39mm sowieso meer te waarderen, en deze ziet er op foto’s altijd zo tof uit :ok_hand:

1 like

12 likes

Als de horeca weer opengaat eens voor een koffie/biertje afspreken?

Tof idee… Heb echter geen idee uit welke windstreek jij komt. Bijvoorbeeld Delfzijl vind ik wat ver voor een biertje :rofl:

En misschien wat mensen aanhaken, ik weet dat @anon53002072EV @jeronimo @Twan @Sjorsson, MarcDenBosch, Drebin en nog wat anderen in regio Den Bosch / Oss / Uden wonen dus wellicht een soort Brabantse GTG van maken :thinking: Zuid suggereert in ieder geval dat je uit het zuiden komt :rofl:

5 likes

Helemaal goed plan Silvester. Ik kom uit het Zuiden. Den Bosch/Uden/Oss zijn prima locaties.

1 like

Ah tof! Moeten we maar eens werk van maken. Misschien is @wilfox als oorspronkelijke Brabo ook een keer in de buurt?

2 likes

Zeker van de partij! Ik heb weinig excuus nodig om naar Den Bosch e.o. te rijden :innocent:.

Halfuurtje voor mij :facepunch:t2:

3 likes

Een goede samenvatting.

Misschien moet ik die binnenkort maar een keer gebruiken in een verkooptopic :frowning: . Die blauwe van mij wordt eigenlijk niet gedragen. Ik grijp automatisch telkens naar de Tissot.

1 like