Dit juweeltje is JDM-only uit de Citizen Collection met referentie NB1050-59A. Mijn ‘beste’ horloge in mijn collectie. Duratect coating en saffier antireflectie glas. Met het Citizen 9011 uurwerk, hi-beat met 28.8k bph en 42 uur reserve. Kastdiameter is 38mm, kastdikte is 10.5mm. Op de originele Duratect Platinum stalen bracelet met een milled clasp.
Mooie voor de donkere dagen Pierre
Ook die van mij (in blauw).
Een jaartje geleden via HF een vriend van me aan dit horloge, maar dan de blauwe variant, geholpen. Ik was best onder de indruk van de prijs / kwaliteit verhouding lekker hoor. Ze zijn best fors in diameter toch? 44mm of zo…
46 zelfs geloof ik. Je moet er de polsen voor hebben…
Zo! Die is gaaf zeg
Deze wil ik toch nog wel eens een keer live zien. Ik begin de 38-39mm sowieso meer te waarderen, en deze ziet er op foto’s altijd zo tof uit
Als de horeca weer opengaat eens voor een koffie/biertje afspreken?
Tof idee… Heb echter geen idee uit welke windstreek jij komt. Bijvoorbeeld Delfzijl vind ik wat ver voor een biertje
En misschien wat mensen aanhaken, ik weet dat @anon53002072EV @jeronimo @Twan @Sjorsson, MarcDenBosch, Drebin en nog wat anderen in regio Den Bosch / Oss / Uden wonen dus wellicht een soort Brabantse GTG van maken Zuid suggereert in ieder geval dat je uit het zuiden komt
Helemaal goed plan Silvester. Ik kom uit het Zuiden. Den Bosch/Uden/Oss zijn prima locaties.
Ah tof! Moeten we maar eens werk van maken. Misschien is @wilfox als oorspronkelijke Brabo ook een keer in de buurt?
Zeker van de partij! Ik heb weinig excuus nodig om naar Den Bosch e.o. te rijden .
Halfuurtje voor mij
Een goede samenvatting.
Misschien moet ik die binnenkort maar een keer gebruiken in een verkooptopic . Die blauwe van mij wordt eigenlijk niet gedragen. Ik grijp automatisch telkens naar de Tissot.