Ik denk dat deze blijft
Erg mooi horloge. Het lijkt alleen of de endlinks van de band niet mooi aansluiten en qua brush anders zijn. Hoort deze band er standaard op?
Ja is de standaard titanium band
Wellicht de licht inval er zitten twee spiegelende randjes die lijken dat het niet aansluit.
Voorkant kan open achterkant is massief titanium
Mooi exemplaar!! Benieuwd naar de wristshots
Haha de plaat is blauw, maar dat zie je eigenlijk alleen bij daglicht. Binnenshuis neigt hij naar zwart.
Gaaf zo’n Tough op staal, uhh titanium
Gaan we doen, als hij binnen is. Komt rond 21 uur.
CB0010 blijf ik heel graag dragen… Eigenaardig hoe je met sommige horloges een klik lijkt te hebben en met andere gelijkaardige toch veel minder.
De eenvoud van de wijzerplaat vind ik heerlijk bij deze, en hij zit ook gewoon heel comfortabel.
Mooi man, de mijne is vanaf olfert verdwaald in n DHL depot geloof ik…
Hij is wel heel gaaf man! Top! Gefeliciteerd
Hij gaat wel terug, ik vind de kast te glimmend. Verder een mooi horloge die veel kleiner oogt dan 42mm.
Jammer, maar doen nu het nog kosteloos kan.
Op de foto vind ik hem best wel mooi. Maar het blijft een foto natuurlijk.
Zonde, maar mooi dat het nog kan. Altijd een verassing hoe een horloge er in real life uit ziet ipv op een foto
Dat blijkt wel weer. Het horloge ziet er erg goed uit. Radiocontrolled, eco drive, saffier… allemaal top. Mooi afgewerkt. Alleen de band is erg stug. En te glimmend voor mij.
Die band wordt wel soepel. Maar als je de kast matter of donkerder had verwacht, dan moet je hem terug sturen inderdaad.
Lijkt wel aardig matchie-matchie met de trui?