Citizen only deel 2

8 likes

Op welk rubber heb je hem zitten Gup?

1 like

Paar jaar terug alweer, kun je de stalen band er niet los bij kopen, volgens mij heb ik dat toen ook gedaan.

1 like

Een goedkope band via Bol, draagt verrassend goed en trekt niet teveel stof aan, prima oplossing

Bekijk Siliconen Horlogeband 24MM | British Elegance Watchstraps op: https://www.bol.com/nl/p/siliconen-horlogeband-24mm-british-elegance-watchstraps/9300000034959893?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

1 like

Het mooiste vond ik dat de sluiting ook zwart is, black on black dus :+1:

Da’s een mooie nighthawk :ok_hand: deze versie nog nooit gezien. Is het een JDM?

1 like

Oh, nou die verkopen en een blauwe op staal kopen. Lijkt me niet zo moeilijk, toch?

1 like

Thx voor de tip Gup.

Dit vind ik dus geweldig:

Al die verschillende kleurtjes!

1 like

Wel vieze stofmagneten hoor.

2 likes

Tof hè? En quick release :+1:

1 like

Het is de titanium versie, in die kleurstelling zie je ze niet vaak. Ik kocht hem van iemand in Spanje, of het een JDM is weet Ik niet. Normaal zit hij op bracelet.

7 likes

Helemaal. En goedgekeurd door Gup

1 like

Doe ik effe mee…met één van '68 :wink:

23 likes

Als het goed is, heb ik de laatste (met korting en cadeaubonnen):

3 likes

De vintage Citizen voor na het sporten :white_check_mark:

11 likes

Komt morgen als ik het goed heb … maar ik begin toch te twijfelen of hij met 44mm niet een maatje te groot is.

Er is een soortgelijk model in 42mm, maar die is wat simpeler uitgevoerd qua wijzerplaat en bezel.

Nou ja, zolang ik de band niet inkort of stickers verwijder, heb ik 30 dagen om erover na te denken.

(Maar realistisch gesproken; mijn Satellite Wave en de Navihawk op mijn wishlist zijn ook minstens 44mm).

1 like

Even een foto posten hier.

12 likes

Goed idee

10 likes

Het lijkt weinig uit te maken op de pols :wink: (volgens de renders van Citizen)

De 42mm uitvoering (titanium, met zwarte bezel)

at8154-82l_3

De 44mm uitvoering (titanium, met zilveren bezel, mooier naar mijn mening)

AT8218-81L_3

Volgens de renders van Citizen (dat zouden alle merken moeten doen!) hebben ze allebei ongeveer dezelfde lug to lug afstand, zodat ze ongeveer hetzelfde op de pols vallen.

8 likes

Deze net besteld, komt vanavond binnen als het goed is.

Citizen CB0225-14E

14 likes