Had ik al gezien, bedankt!
Blijft een juweeltje, de JDM Citizen Collection met referentie NK0000-10A. Geinige details: de schittering in de zilveren wijzerplaat, die indices (komen mij bekend voor) en natuurlijk die blauwe secondenwijzer.
Voorzien van het Citizen 8310 uurwerk met 60 uur gangreserve. Kast is 41mm in diameter, 12.6mm dik (inclusief de dome) and lugbreedte is 20mm. Op de originele zwarte leren band met vlindersluiting.
Heeft deze nou een bruine of een zwarte dial? Bij de verschillende aanbieders zie ik verschillende kleuren. De ene zegt zwart, de ander heeft het over een bruine wijzerplaat. Wie weet t?
Nog even een foto met gewoon daglicht geplaatst hierboven.
Wat mij betreft is dit gewoon zwart. Dit model was trouwens enkel met zwarte wijzerplaat te krijgen dacht ik.
Zo is ie nog mooier dan op de Citizen-foto’s. Ben je er tevreden mee?
Ja, heel tevreden mee. Is een paar jaar lang mijn bijna dagelijkse horloge geweest, zowel op vakantie bij een eindje zwemmen in zee als op kantoor.
Mijn zoon heeft dezelfde met metaalkleurige lunette en zwart leder. Ook knap vind ik.
Ter ere van mijn 5-jarig jubileum bij mijn werkgever kan ik kiezen uit een aantal geschenken, waaronder de Citizen Skyhawk A.T Red Arrows (Eco-Drive E600). Ik ben totaal niet thuis in de Citizen horloges en het horloge spreekt mij ook totaal niet aan (maar lijkt wel de meest interessante van de kiesbare geschenken).
Iemand die hier meer mee bekend is? Is hier een markt voor (want ik zou 'm zeker niet zelf houden)?
Die wijzerplaatkleur is wat bedriegelijk denk ik, halftransparant grijs over een iets donkerbruin/rode zonnecel.
Mijn navihawk heeft hetzelfde met de kleur, in verschillend licht is dat van bijna zwart tot donker roestbruin.
Ja, maar dit is een ander, recenter model
WOW!! Die is zeker gaaf
Ik zou toch echt overwegen hem zelf te houden