Die rechtse is vet… hoe heet die?
e.pdf
3.40 MB
Die rechtse is vet… hoe heet die?
Ik moet zeggen ik ben wel een klein beetje citizen fan geworden … de afwerking is top voor die prijs.
Help mij eens kiezen AUB 
Ik heb voor een leuk bedrag aan Bol.com tegoedbonnen en ik wil daarvoor een Citizen eco-drive aanschaffen. Mijn eisen:
Zelf heb ik de volgende modellen in gedachten, maar jullie weten misschien nog wel interessante alternatieven (via Bol.com natuurlijk):
Bedankt! 
Deze staat hoog op mijn wish list, maar dan moet ik meer dan €1000 bijleggen, en dat wordt me nu even te gortig 
Dat is de Citizen Promaster Land PMD56-2951. (een fotogeniek beestje
)
Dit is de groene variant. De zwarte variant heeft een gele secondewijzer en een zwarte bezel. Sinds ik deze heb overgenomen via het forum is het een sterke favoriet geworden. 
en blijkbaar ook beschikbaar in PVD zwart en een blauwe variant omder een ander typenummer:
Je hoeft mij niet te geloven op mijn woord; er zijn genoeg reviews van te vinden hier op het forum:
Ik ben niet zo op de hoogte van de chronos boven 40mm dus kan je niet helpen. De bovenste is wel een hele mooie en daar zou ik zelf voor gaan in jou geval…
Dat vind ik inderdaad een erg mooie!
Het voordeel van dat model lijkt me dat je niet eerst de “Chr” mode moet selecteren voordat je de chronograaf gebruikt.
Née een eenvoudige bediening .Qua instellingen hoeft U niets te doen …
H800 Mouvement 

Inderdaad … ik zit met spanning te wachten tot mijn bol.com vouchers eindelijk in mijn mailbox verschijnen!
Achteraf bleek dat ik mijn “punten” ook had kunnen omwisselen voor VVV cadeaubonnen, maar daar kwam ik te laat achter. De transactie kan niet teruggedraaid worden.
Dat model wat @pmannaert laat zien lijkt wel erg veel op het eerste model wat jij een stukje verder omhoog had gelinkt, alleen dan zonder geïntegreerde band. Ziet er uit als een goede banden-swapper
Goede smaak heren 
Mooi! Ik heb zelf de versie met blauwe wijzerplaat. Erg blij mee!
Voor wie een Citizen chronograaf heeft met een E610/E650/E660/E670 uurwerk; weten jullie toevallig of de automatische tijdsynchronisatie 's nachts goed gaat als je het horloge in “CHR” mode laat staan? Of moet hij daarvoor in de “TME” mode staan?
(Dat het voor de handmatige synchronisatie moet, begrijp ik, maar het gaat me om de automatische synchronisatie).
Bedankt!
In de handleiding voor de E61* is het pagina 108, time mode voor het ontvangen van een radiosignaal:
3.40 MB
Bedankt! Ik denk toch dat ik voor een horloge met het E660 uurwerk ga, in plaats van het H800 uurwerk.
E660 uurwerk ga, in plaats van het H800
Mooi leesvoer 
https://www.horbiter.com/en/three-citizen-radiocontrolled-supertitanium-2021-watches-hands-on/
Had ik al gezien, bedankt!