Een van mijn favorieten!
Mooi model inderdaad. Welk type is dit?
CC3000-54L volgens mij. Ik heb het broertje met de zwarte bezel.
Klopt, het is de CC3000-54L met de F150 movement.
Werkt in principe hetzelfde als de Seiko Astron middels GPS.
Horloge draagt erg comfortabel en gewicht valt heel erg mee ten opzichte van vergelijkbare modellen met dezelfde afmetingen.
De satellite wave modellen zijn in mijn mening de makkelijkste horloges voor de wat luiere mensen onder ons.
Nooit meer batterijen vervangen en loopt altijd goed!
Ik heb nu de CB5010 met RC, zoals ergens hierboven eerder gemeld. Wat voegt GPS toe t.o.v. RC?
GPS is veel sneller (buiten natuurlijk), heeft wereldwijd bereik, detecteert automatisch de juiste tijdzone en is cooler
tja, maar nu we allemaal lock-up in de kantine zitten, en die CB braaf elke dag even checkt of het horloge niet per ongeluk toch een minuut voor is gaan lopen, is dat veel snellere van die GPS zoveel toegevoegde waarde (m.u.v. meer euro’s)? Cool: uiteraard, maar hij gaat er niet sneller van lopen toch?
Die vraag kun je alleen zelf beantwoorden.
was ik bang voor, maar wees niet verbaasd wanneer je mij over een tijdje ook die wristpick ziet tonen
Dat dus
Mijn buurman heeft een BMW X3 voor de deur staan. Ik heb een Skoda Octavia Combi.
Objectief gezien doen ze allebei hetzelfde (ik heb alleen meer bagageruimte ) maar ik denk niet dat hij gelukkig zou worden van mijn auto, en ik zou ook niet blij worden van zijn fiscale bijtelling.
Dus ja, wat is het je waard?
Daar zit ik met een Volvo een beetje tussenin, dus nu ben ik wéér aan het twijfelen
Is het niet zo dat je met een GPS horloge de zomer/winter tijd alsnog zelf moet aanpassen een bij een RC niet?
Puntje voor de RC
Klopt. Maar mijn Garmin sporthorloge van 200 euro heeft GPS synchronisatie én ontvangt de zomertijd/wintertijd van mijn telefoon. Dan houdt hij ook nog eens mijn hartslag bij tijdens het hardlopen en kan ik er (als ik zou willen) Spotify mee besturen op mijn telefoon.
Toch draag ik liever mijn Citizen Satellite Wave
Behalve bij het sporten natuurlijk.
Edit: ik heb ook een Eco-Drive met RC. Werkt prima, maar de lol van je arm uitsteken en je horloge even op tijd zetten met de satelliet, is niet te onderschatten