The suspense is killing …
Deels eens, in die zin dat zij uiteindelijk kiezen voor de vervoerder, in dit geval UPS. Ik verwacht verder ook weinig maar mochten ze meer klachten krijgen over UPS kunnen ze er wellicht wat mee voor een volgende keer .
Eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat andere vervoerders veel beter presteren.
Mooi ding, daar keek ik ook nog naar. Kocht gisteren de CB5010 maar twijfelde of ik niet deze zou nemen. Kun je me, desgewenst in PB, influisteren waar je deze kocht en voor welke prijs?
Jomashop in de VS.
Ik had laatst ook een dergelijk lange lever tijd. Ze verschuilen zich achter Corona.
En toen ik dan het spul na 6 weken binnenkreeg, bleken de verkeerde springbars geleverd te zijn.
Opnieuw gemaild, pas na een week antwoord: foutje, we sturen de goede. Dat was ook weer twee weken geleden.
Ik vermoed dat ze daar met paard en wagen de post ophalen en bezorgen.
Tweede tijd ingesteld op New York tijd (daar zit ons hoofdkantoor en een groot deel van ons development team).
Vind het wel een interessant horloge.
Maar het is echt zo apart, dat ik deze niet zou durven online bestellen zonder het eens gepast te hebben.
Dat is een mooi horloge zeg. Welk model is dat?
Mooie foto ook zeg
Beetje een mismatch met de outfit van de juwelier Dat camouflagepatroon is me te veel, maar de kastvorm vind ik wel gaaf.
Thanks
Thanks! Ja deze was zeker goed gelukt
Top dankjewel.